آفتاب

کشته شماری از سرکردگان داعش در الانبار

کشته شماری از سرکردگان داعش در الانبار

فرماندهی عملیات مشترک عراق از کشته شدن ۴۷ داعشی از جمله شماری از رهبران این گروهک و زخمی شدن تعدادی دیگر از تروریست ها در استان الانبار خبر دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز، «سعد معن» با اعلام کشته شدن ده ها نفر از تروریست های داعش در استان الانبار عراق، گفت در حملات هوایی علیه مواضع داعش تعدادی پناهگاه، نفت کش و تعدادی خودوری رزرهی مورد هدف قرار گرفته است.

همچنین در شهر بیجی واقع در شمال عراق گروه «عصائب اهل الحق» وابسته به نیروهای مردمی عراق ۸۰ درصد این شهر را به کنترل خود درآوردند. در همین رابطه «جواد الطلیباوی» سخنگوی گروه عصائب اهل الحق گفت: پیشرفتی که توسط این گروه حاصل شده توسط نیروهای ویژه انجام گرفت که پیش از این نیز در سوریه وارد نبرد شده اند.

وی افزود: تروریست های داعش به برکت نیروهای ویژه مجرب در زمینه نبردهای چریکی مجبور به عقب نشینی شده اند و بیرون راندن کامل عناصر داعش از بیجی نزدیک است. در عین حال یک منبع آگاه در استان الانبار گفت: هواپیماهای جنگی بازار الرمادی واقع درمرکز شهر را هدف قرار دادند.

منبع مذکور افزود: جنگنده ها ظهر دیروز تعدادی از ساختمان ها و اماکن تجاری خیابان اطباء و خیابان سینما در بازار الرمادی را هدف قرار دادند که منجر به زخمی شدن شماری و وارد آمدن خسارت های مادی به ده ها ساختمان و مغازه شد.

کد N868558

وبگردی