آفتاب
اسماعیل ولد الشیخ:

سازمان ملل همچنان برای برقراری آتش‌بس در یمن تلاش می‌کند

سازمان ملل همچنان برای برقراری آتش‌بس در یمن تلاش می‌کند

نماینده سازمان ملل در یمن با بیان اینکه این سازمان برای برقراری آتش‌بس در این کشور تلاش می‌کند، گفت: سعی می‌کنیم دیدگاه‌های طرفهای درگیر در یمن را تا پیش از پایان ماه مبارک رمضان به هم نزدیک کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، «اسماعیل ولد الشیخ» نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن در سخنانی از تلاش این سازمان برای برقراری آتش بس در این کشور خبر داد.

بر اساس این گزارش، وی هدف از برقراری آتش بس در یمن را فراهم آوردن مقدمات برای کمک رسانی و امداد رسانی به مردم این کشور عنوان کرد.

ولد الشیخ همچنین تصریح کرد: سعی می‌کنیم دیدگاه‌های طرفهای درگیر در یمن را تا پیش از پایان ماه مبارک رمضان به هم نزدیک کنیم.

وی ضمن هشدار درباره بیماریهای فلج اطفال و تب استخوان شکن در نقاط مختلف یمن به دلیل ادامه حملات به این کشور، تصریح کرد: این بیماریها تاکون موجب کشته شدن بسیاری از مردم یمن شده اند.

نماینده سازمان ملل در یمن همچنین به نقش عمان در دستیابی به راهکاری برای برون رفت از بحران یمن اشاره کرده و اظهار داشت: عمانی ها خواستار حل سیاسی بحران یمن هستند و طرحی متفاوت از طرح سازمان ملل در این زمینه را ارائه داده اند.

 

کد N868510

وبگردی