آفتاب
سبحانی‌نیا در ایسنا:

خدمت برای تحکیم پایه‌های نظام نوعی جهاد است

خدمت برای تحکیم پایه‌های نظام نوعی جهاد است

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، گفت: خدمت برای تحکیم پایه‌های نظام نوعی جهاد است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام والمسلمین حسین سبحانی نیا در سخنرانی خود بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در جمع اعضای خبرگزاری دانشجویان ایران با اشاره به رسالت خبرگزاری‌های کشور به ویژه ایسنا برای اطلاع رسانی سالم،‌صادقانه و مومنانه، ابراز امیدواری کرد که در این جایگاه اخلاق رسانه‌ای به نحو شایسته‌ای به منصه ظهور برسد.

وی افزود: انجام این وظیفه خدمت بزرگی است. چرا که خدمت برای تحکیم پایه‌های نظام اسلامی نوعی جهاد است. جهاد ممکن است در خط مقدم و یا در پشت صحنه با نیت جهادی و عمل جهادگونه باشد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ماه رمضان را ماه مغفرت و عنایات خاصه خداوند به بندگان توصیف کرد و گفت: فلسفه وجودی این ماه دست یافتن به تقواست و باید حساسیت‌های لازم در همه ما برای پرهیز از گناه، ‌زشتی‌ها و هرآنچه ما را از خدا دور می‌کند وجود داشته باشد که این می‌تواند نتیجه روزه‌داری در ماه خدا باشد.

سبحانی نیا دستیابی به تقوا را سهل و ممتنع توصیف و خاطرنشان کرد: ما در این ماه مهمان خداوند هستیم و به سفره خداوند فراخوان شده‌ایم لذا باید مراقبت کنیم تا در کنار این سفره جایی داشته باشیم و از ریزه خواران خوان نعمت پروردگار باشیم.

وی با اشاره به ضرورت مراقبت از دست،‌ قلم، قدم،‌ چشم، زبان و همه جوارح به ویژه در زمان روزه‌داری، گفت: اگر ما یک روز از ماه رمضان را روزه گرفتیم باید به همین میزان به این هدف نزدیک شویم، چرا که ماه رمضان بهترین ماه خدا و روزها و ساعت‌هایش بهترین روزها و ساعات است.

انتهای پیام

کد N868253

وبگردی