آفتاب
صباغ:

شهادت شهید بهشتی راه امام (ره) را ماندگار کرد

شهادت شهید بهشتی راه امام (ره) را ماندگار کرد

رئیس ستاد برگزاری مراسم هفتم تیر گفت: پس از فاجعه هفتم تیر نفرت و انزجار مردم از منافقین بیشتر شد و آنها حقانیت نظام را بهتر درک کردند. شهادت شهید بهشتی حاکمیت خط امام (ره) را ماندگار کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محسن صباغ در نشست خبری مراسم هفتم تیر سازمان هماهنگی تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: هفتم تیرماه 1360 فاجعه‌ای رخ داد که بسیار دردناک بود. در حالی که جمعی از بلندپایه‌ترین و دلسوزترین مسئولان نظام مثل شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی، رئیس دیوان عالی کشور، تعدادی از وزرا و معاونین وزیر و تعدادی از نمایندگان مجلس و اعضای فعال حزب در جلسه‌ای حضور داشتند منافقان آن جمع را به آتش کشیدند.

وی ادامه داد: تحلیل دشمنان این بود که بر اثر ترور مسئولان عالیرتبه انقلاب اسلامی از بین می‌رود. ولی به کوری چشم دشمنان انقلاب ما پایدارتر شد و هیچ‌گونه تزلزلی در ارکان نظام به وجود نیامد. چرا که امام (ره) بلافاصله موسوی اردبیلی را به عنوان رئیس قوه قضائیه را مشخص کردند و دولت نیز سرپرست وزارتخانه‌ها را تعیین کرد. شهادت ایشان و یارانش اگرچه تلخ بود ولی حقانیت راه شهیدان را به همه ثابت کرد و بنای انقلاب اسلامی را مستحکم‌تر کرد.

رئیس ستاد برگزاری مراسم هفتم تیر،‌ خاطرنشان کرد: فاجعه هفتم تیر تولد دوباره شهید بهشتی بود و از اینجاست که نقش ارزنده و موقعیت والای ایشان در پیروزی و تثبیت انقلاب نمایان گشت. اگر بخشی از مردم تا آن روز با تردید به منافقین نگاه می‌کردند پس از این فاجعه به ماهیت آنان پی بردند.

ادامه دارد

کد N867937

وبگردی