آفتاب
مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام:

مبلغان از صداوسیما بیشتر استفاده کنند

مبلغان از صداوسیما بیشتر استفاده کنند

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام گفت: مبلغان دینی می‌توانند با شناخت ظرفیت رسانه ملی در استان برای ترویج مفاهیم و فرهنگ دینی و مذهبی در جامعه استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه ایلام، حجت‌الله رحیم‌زاده در دیدار با امام‌جمعه ایوان اظهار کرد: پاسداری از ارزش‌ها، ترویج و اشاعه دین و ارتقاء سطح فرهنگ جامعه از مهم‌ترین وظایف رسانه ملی است.

وی با بیان اینکه امروزه وسایل ارتباط‌ جمعی از جمله رادیو و تلویزیون مهم‌ترین راه‌های کسب آگاهی و اطلاعات و از فراگیرترین و عمومی‌ترین منابع معرفتی بشر به‌حساب می‌آیند، تصریح کرد: عالمان و مبلغان دینی می‌توانند با شناخت ظرفیت رسانه ملی در استان از این رسانه پرنفوذ و تأثیرگذار برای ترویج مفاهیم و فرهنگ دینی و مذهبی در جامعه استفاده کنند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام ادامه داد: ائمه جمعه در کنار دولتمردان می‌توانند با همکاری و همراهی رسانه ملی در انعکاس خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران و معرفی شهرستان‌های خود نقش مهمی داشته باشد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمد لروند» امام‌جمعه ایوان نیز در این نشست ضمن تقدیر از خدمات رسانه ملی در راه ترویج و اشاعه اخلاق و ارزش‌های دینی در جامعه گفت: می‌توان تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی را که جزئی مهم از فرهنگ این مرز و بوم است، با عزم ملی درآمیخت و گامی بلند در این زمینه برداشت.

وی گفت: رسانه ملی می‌تواند بیشترین کارایی را در معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های شهرستان‌های مختلف استان از جمله شهرستان ایوان داشته باشد.

انتهای پیام

کد N867612

وبگردی