آفتاب

کاشفی:برخی می‌خواهند از تریبون‌های عمومی جو را مشوش کنند

کاشفی:برخی می‌خواهند از تریبون‌های عمومی جو را مشوش کنند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: ‌برخی می‌خواهند با استفاده از تریبون‌های عمومی جو را مشوش کنند و به دنبال این نیستند که امنیت در جامعه حاکم شود. این در حالی است که ما برای همه امور نیاز به امنیت و آرامش داریم.

حسین کاشفی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسنا با بیان این که مردم انتظار دارند تا کسانی که تریبون‌های عمومی را در اختیار دارند حرف صادقانه و درست مطرح کنند و منافع ملی را مورد توجه قرار دهند، افزود: افرادی که امکانی چون تریبو‌ن‌های عمومی را در اختیار دارند نباید به دنبال منافع شخصی و گروهی خود باشند.

وی افزود:‌ اگر امانتی به کسی داده می‌شود آن فرد باید به درستی امانتداری کند و در غیر این صورت به افرادی که امانتدار خوبی نیستند، باید تذکر داده شود و بر عملکرد آنها نظارت صورت گیرد. اگرچه می‌بینیم برخی از اوقات برخی افراد کارشان از تذکر گذشته و به جای این که منافع ملی را مورد توجه قرار دهند باعث ایجاد شکاف می‌شوند و مشکلات جدیدی را فراهم می‌کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید بر این که همه باید کمک کنیم تا مسائل و مشکلات موجود حل شود نه این که از طریق تریبون‌های عمومی به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی باشیم، گفت: با توجه به این که انتخابات را پیش رو داریم برخی به دنبال این هستند که فضای یأس و ناامیدی ایجاد کنند و بعد هم بگویند که همه چیز تقصیر دولت است در حالی که این افراد زمانی هیچ انتقادی مطرح نمی‌کردند بلکه با آن شرایط همراهی نیز داشتند.

کاشفی خاطر نشان کرد:‌ برخی می‌خواهند با استفاده از تریبون‌های عمومی جو را مشوش کنند و به دنبال این نیستند که امنیت در جامعه حاکم شود. این در حالی است که ما برای همه امور نیاز به امنیت و آرامش داریم خاصه اگر می‌خواهیم به سرمایه و تولید داخلی تکیه کنیم امنیت و ثبات و آرامش باید وجود داشته باشد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه خاطر نشان کرد:‌ زمانی عده‌ای ما را با قطعنامه‌هایی مواجه کردند که مضرات آن را دیدیم اما هم اکنون هم برخی نمی‌گذارند از وضعیتی که کشور گرفتار آن شده خارج شویم.

وی گفت: افرادی که از تریبون‌های عمومی سوء استفاده می‌کنند موضوعشان مردم و منافع ملی نیست بلکه می‌خواهند شلوغی و ناامنی در کشور به وجود بیاید و بعد آن را تقصیر دولت بیندازند.

انتهای پیام

کد N867483

وبگردی