آفتاب
ابوترابی در صحن علنی مطرح کرد:

حمایت مجلس از توافق خوب و تامین‌کننده منافع ملت ایران

حمایت مجلس از توافق خوب و تامین‌کننده منافع ملت ایران

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی مصوبه دیروز مجلس در خصوص مذاکرات هسته‌ای را گامی بلندی برای تبیین خطوط قرمز نظام در مذاکرات هسته‌ای خواند.

به گزارش خبرنگار مهر محمد حسن ابوترابی‌فرد در ابتدای جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری، گفت: در بیانات مقام معظم رهبری بر راه‌های دستیابی به اقتصاد مقاومتی و برون رفت از تنگناهای اقتصادی تاکید شد.

وی گفت: رهبری انقلاب معتقدند باید تمامی نگاه‌ها معطوف به خلق اقتصاد دانش‌بنیان مبتنی بر تولید کالا و خدمات باشد و با مدیریت مصرف، راه برای استفاده از همه ظرفیت‌ها در راستای دستیابی به اقتصاد بزرگ و تاب‌آوردن در برابر چالش‌‌هایی که دشمنان خلق می‌کنند، هموار شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در فراز دیگری از فرمایشات رهبری، مذاکرات هسته‌ای مطرح شد که امیدواریم تیم مذاکره‌کننده با توجه به خطوط قرمز مورد نظر رهبر انقلاب و استفاده از توان مجلس در راستای دستیابی به نتایج مورد نظر نظام اقدام کند.

ابوترابی‌، مصوبه هسته‌ای روز گذشته مجلس را گامی بلند برای تبیین خطوط نظام در مذاکرات خواند.

وی ادامه داد: ضمن تشکر از برادران و مدیرانی که در خط مقدم مذاکرات برای حفاظت از منافع ملت ایران تلاش می‌کنند، از چارچوب‌های تعریف شده و تعیین شده یک توافق خوب که تامین‌کننده منافع ملت ایران است، حمایت می‌کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با اعتقاد به اینکه آمریکا همیشه در مقابل حرکت ملت ایران برای دستیابی به جایگاه فاخر خویش ایستاده است و قابل اعتماد نیست، برای تحقق اهداف جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته‌ای دعا می‌کنیم.

 

کد N867471

وبگردی