آفتاب

نماینده بجنورد: مقام معظم رهبری بسیار زیبا و خوب از تیم هسته‌ای تمجید کردند

نماینده بجنورد: مقام معظم رهبری بسیار زیبا و خوب از تیم هسته‌ای تمجید کردند

نماینده مردم بجنورد در مجلس اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام به مطالب مهمی درخصوص اقتصاد مقاومتی و هسته‌ای پرداختند.

قاسم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام بر مسائل اخلاقی، دینی و معنوی تاکید کردند، گفت: اقتصاد مقاومتی یکی از بحث‌هایی بود که رهبری در این زمینه مطالبی را بیان کردند و گفتند نتیجه روزه گرفتن تقوا است و اگر تقوا را در وادی اقتصاد ببریم به اقتصاد مقاومتی دست می‌یابیم.

وی با بیان اینکه رهبری آسیب‌های مختلفی را برشمردند که موجب می‌شود اقتصاد مقاومتی محقق نشود، گفت: ایشان بر وجود منابع غنی در کشور به ویژه نیروی انسانی برای تحقق بخشیدن بر اقتصادی تاکید کردند.

این نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه مباحث هسته‌ای از دیگر موضوعات مطرح در این دیدار بود گفت: مقام معظم رهبری بسیار زیبا و خوب از تیم هسته‌ای و تلاش‌های آن‌ها تمجید کردند و گفتند که تیم هسته‌ای کشورمان متدین و غیور هستند. همچنین ایشان خطوط قرمز در این موضوع را برشمردند و گفتند ما توافق را می‌خواهیم اما توافق خوب. البته توافق خوبی که ما می‌گوییم با توافق خوبی که آمریکایی‌ها می‌گویند متفاوت است.

وی افزود: رهبری در این دیدار بیان کردند که ما اگر می‌گوییم توافق خوب منظورمان این است که توافقی منصفانه و عادلانه باشد و حقوق طرفین رعایت شود و در مقابل توافق مورد نظر آمریکایی‌ها توافقی تمامیت خواهانه بوده و فقط آنچه آن‌ها می‌خواهند باید انجام شود.

نماینده مردم بجنورد در مجلس همچنین اظهار کرد: رهبری در این دیدار بیان کردند که به تیم هسته‌ای گفته‌اند در روز امضای توافق‌نامه باید همزمان تحریم‌های مالی، اقتصادی و بانکی برداشته شود. همچنین ایشان بیان کردند که ما آژانس را قبول نداریم زیرا ثابت کرده که نه مستقل است و نه عادلانه قضاوت می‌کند لذا ما این را نمی‌پذیریم.

جعفری همچنین در ادامه بیان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار به تاریخچه مذاکرات نیز اشاره کرده و گفتند این مذاکرات به دولت دهم برمی‌گردد و اینکه آمریکایی‌ها بیشتر از ما به توافق نیاز دارند.

انتهای پیام

کد N867408

وبگردی