آفتاب
عضو هیات رییسه مجلس:

سخنان رهبری همه بهانه‌ها را از دشمن گرفت

سخنان رهبری همه بهانه‌ها را از دشمن گرفت

یک عضو هیات رییسه مجلس با اشاره به سخنان امروز مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام گفت که ایشان با سخنان‌شان همه بهانه‌ها را از دشمن گرفتند و در حال حاضر توپ در زمین دشمن است.

علیرضا منادی سفیدان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: سخنان مقام معظم رهبری مثل همیشه بسیار حکیمانه بود. ایشان به عنوان یک رهبر و امام آگاه به زمان مطالبی را در بحث اقتصادی، تقوای اجتماعی و اقتصاد مقاومتی مطرح کردند و گفتند که به نفع ماست که اقتصاد مقاومتی اجرایی شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری همچنین به مساله هسته‌ای اشاره کردند و گفتند که در میدان عمل تولیداتی داشته‌ایم که باعث شده امتیازی در جامعه جهانی پیدا کنیم. ایشان همچنین تاکید کردند که این مسیر سال‌هاست آغاز شده است.

این عضو هیات رییسه مجلس ادامه داد: مقام معظم رهبری همچنین از کسانی که در عرصه دیپلماسی هستند به نیکی یاد کردند و آن‌ها را غیور، شجاع و امین خواندند و به منتقدین گفتند از دور نگاه نکنید اینها از نزدیک مشکلات زیادی دارند که باید آن را مورد توجه قرار بدهید. ایشان همچنین فرمودند آمریکایی‌ها گفته بودند شش ماهه تحریم‌ها را جمع می‌کنیم و حقوق هسته‌ای را به رسمیت می‌شناسیم اما الان به دنبال این هستند که تجهیزات و دانش هسته‌ای را از ما بگیرند و نابود کنند اما ما این اجازه را نمی‌دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رهبری همچنین گفتند که همه مسئولین با توافق موافقند اما باید عزت ایران در آن لحاظ شود. به طور کلی سخنان ایشان تاثیر بسیار مثبتی داشت. ایشان راه را باز کردند و همه بهانه‌ها را از دشمن گرفتند و اکنون توپ در زمین دشمن است.

انتهای پیام

کد N867350

وبگردی