آفتاب
اسحاق هرتزوگ؛

درخصوص ایران با «نتانیاهو» اختلافی ندارم / امنیت اسراییل مهم است

درخصوص ایران با «نتانیاهو» اختلافی ندارم / امنیت اسراییل مهم است

رهبر حزب کار و از رهبران اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای اعلام کرد که در مورد ایران هیچ اختلافی با نخست وزیر ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلگراف، رهبر حزب کار و مخالف نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای اعلام کرد که در مورد ایران هیچ اختلافی با نخست وزیر ندارم.

«اسحاق هرتزوگ» رهبر حزب کار و مخالف «بنیامین نتانیاهو»نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه خود با گاردین گفت: در اینکه ایران تهدیدی برای اسراییل محسوب می شود، با نتانیاهو اختلافی ندارم. هیچ اختلافی میان ما در این خصوص نیست. من با فرایند دیپلماتیک مخالف نیستم؛ اما می خواهم بدانم این توافق چیست؟ چه توافقی بهترین توافق ممکن است، به نحوی که با آن بتوان منطقه را در مسیر بهتری هدایت کرد؟

وی در ادامه مصاحبه گفت: برخی مسائل وجود دارد که باید به صورت اساسی اثبات شود و ما منتظر آن هستیم. نگرانی ما از این است که آنها ممکن است به صورت کامل محقق نشوند. یکی از آنها بازرسی ها است. بازرسی ها باید از تمامی تأسیسات و به صورت ۲۴ ساعته قابل انجام باشند.

او در ادامه با تکرار ادعاهای گذشته مسئولین این رژیم، علت نگرانی خود را امنیت اسراییل خطاب کرد و خواستار دقت در توافق احتمالی میان کشورهای ۱+۵ با ایران شد.

کد N867334

وبگردی