آفتاب

احمدی لاشکی: رفتن فانی راه حل مشکل نیست

احمدی لاشکی: رفتن فانی راه حل مشکل نیست

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می گوید: گره همه مشکلات آموزش و پروش به دست فانی باز نمی شودو باید مجلس و دولت با همکاری یکدیگر موضوع را حل کنند.

قاسم احمدي لاشكي در گفتگو با خبرآنلاين با اشاره به استيضاح وزير اموزش و پرورش كه فردا در صحن علني بررسي مي شود، خاطرنشان كرد: به طور طبيعي راي نمايندگان، مخفي است و نمي توان تشخيص داد كه چه خواهد شد اما  برخي از سئوالات نمايندگان در اين سه چهار روز منتهي به استيضاخ با رايزني هايي كه وزارت آموزش و پرورش با آن ها داشت و صحبت هايي كه با آن ها انجام داد، مي توان گفت كه فضاي مجلس درباره اين استيضاح نسبت به روزهاي اوليه طرح آن، متعادل تر شده است.

 وي افزود: راي عموم نمايندگان در اين رابطه اهميت دارد و ما منتظر مي مانيم ببينيم فردا  راي مجلس چه خواهد شد و ان شاء الله راي هر چه باشد ، خير باشد.

نماينده مردم نوشهر و چالوس در مجلس  با تاكيد براينكه در مجموع  و با فضاي فعلي، تغيير وزير كارساز نيست، خاطرنشان كرد:ما مي دانيم كه معلمان حق دارند كه مشكل نداشته باشند و با آرامش و فراغ بال بر سر كلاس درس حاضر شوند اما اينكه فكر كنيم با رفتن آقاي فاني و آمدن هر فرد ديگري به جاي ايشان، مشكل معلمان حل مي شود، قطعا اينگونه نيست.

احمدي تصريح كرد: بايد براي حل مشكلات آموزش و پرورش همه دست به دست هم بدهند و دولت پاي كاربيايد و مجلس  نيز همراهي كند و پشت آن محكم بايستد.و همانطور كه در بحث بهداشت و درمان موضوع حل شد و دولت و مجلس بودجه قابل توجهي را به اين بخش اختصاص دادند در آموزش و پروش نيز بايد اين اتفاق رخ دهد.

 وي ادامه داد: معلمان حق دارند و نسبت به تبعيضي كه در حق آن ها در مقايسه با ساير دستگاهها شده اعتراض دارند اما اينكه فاني به تنهايي بايد اين كار را انجام دهد بايد بدانيم كه دست تنها نمي تواند اين كار را انجام دهد و نيازمند كمك است. چون حل اين مشكلات دست فاني نيست و بايد مجلس و دولت با همكاري يكديگر موضوع را حل كنند.

29220

 

کد N867108

وبگردی