آفتاب
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی:

سازمان تامین اجتماعی به هیچ حزب و جناحی وابسته نیست

سازمان تامین اجتماعی به هیچ حزب و جناحی وابسته نیست

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی گفت: تجهیز بیمارستان ها و اتمام طرح های نیمه تمام درمانی از اولویت برنامه های سازمان تامین اجتماعی در سال جاری است.

به گزارش سرویس اجتماعی ایسنا، عبدالرحمن تاج‌الدین در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل تامین اجتماعی آذربایجان غربی افزود: هم اکنون یک هزار واحد درمانی سازمان تامین اجتماعی به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می دهند.

تاج الدین با اشاره به اینکه 2 میلیون و 400 هزار نفر بازنشسته سازمان تامین اجتماعی هستند، بر تعامل میان کار فرما و کارگر در محیط های کارگری تاکید کرد و با بیان اینکه امروزه کارگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی را خانه خود می‌دانند، افزود: تشکل‌های کارگری و کارفرمایی بهترین تعامل را با سازمان تأمین اجتماعی دارند.

تاج‌الدین با تأکید بر اینکه سازمان تأمین اجتماعی نقش و جایگاه بسیار مهمی در خدمت به جامعه دارد، اظهار داشت: مسئولین سازمان در تلاش هستند که این نهاد اثرگذار بر زندگی مردم را آنگونه که شایسته است به جامعه و مسئولین کشوری معرفی کنند و این مسئله را متذکر شوند که هر اقدام و فعالیت این سازمان بزرگ و خدمت رسان طنین ملی دارد.

وی با اشاره به بودجه 60 هزار میلیارد تومانی سازمان تأمین اجتماعی در سال جاری، گفت: این سازمان افتخار دارد که ماهیانه حدود 4000 میلیارد تومان را جذب و تجهیز منابع کرده و برای خدمت رسانی به بیمه شدگان و بازنشستگان هزینه می‌کند.

تاج الدین ادامه داد: در استان آذربایجانغربی نیز سازمان تأمین اجتماعی در سال جاری حدود 1000 میلیارد تومان برای خدمت به بیمه شدگان هزینه می‌کند که 700 میلیارد تومان آن در بخش بیمه‌ای و 300 میلیارد تومان در بخش درمان خواهد بود.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه امروز این سازمان به هیچ حزب و جناحی وابسته نیست، اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی آغوش خود را برای خدمت رسانی به بیمه شدگان و بازنشستگان باز کرده است و تنها دغدغه مدیران و کارکنان این سازمان امروز بهبود و ارتقاء خدمات است.

تاج‌الدین بر لزوم پرهیز سازمان تأمین اجتماعی از مسائل سیاسی و جناحی تأکید کرد و گفت: سازمان تأمین اجتماعی بدور از هیجانات زودگذر تلاش می‌کند تا به عنوان سازمانی قانون‌مدار، راهبرد‌های اصلی حرکت خود را ترسیم کند و در تلاش است تا با تصویب راهبردهای کلان خود در مسیر بهبود و ارتقاء مداوم خدمات گام بردارد.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در این مراسم مقصود مقدمی کیا به عنوان مدیر کل جدید تامین اجتماعی آذربایجانغربی معرفی و از تلاش‌های رضا وجدانی مدیر کل سابق این اداره کل تجلیل شد.

انتهای پیام

کد N867102

وبگردی