آفتاب
معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری:

باید در مسیر آرمان‌ها و اهداف شهدا حرکت کنیم

باید در مسیر آرمان‌ها و اهداف شهدا حرکت کنیم

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری در دیداری صمیمی با خانواده‌های دو شهید همکار نهاد ریاست جمهوری؛ شهیدان حسین کمالی و رسول نباتی مقدم، تصریح کرد: شهدا با رشادت‌ها و فداکاری‌های خود درس بزرگ و تاریخی به همه بشریت دادند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، "مرتضی بانک" در دیدارهایی که با برادر شهید رسول نباتی‌مقدم و خواهر شهید حسین کمالی داشت، از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان و ایثارگران تجلیل کرد و با بیان اینکه هر چه این کشور دارد مدیون خون شهداست و اگر استقامت این قهرمانان نبود، نامی از این کشور نیز وجود نداشت، اظهار داشت: ما باید در مسیر آرمان‌ها و اهداف شهدا که همچون خورشید می‌درخشد، حرکت کنیم.

وی رمز موفقیت در جبهه‌های حق علیه باطل را «خلوص» و «پاکی» رزمندگان اسلام دانست و با بیان اینکه خون شهدا همیشه در اذهان مقدس باقی خواهد ماند، گفت: همه باید در کارها و تصمیم‌گیری‌هایمان، اخلاق و منش شهدا را که باعث قوام و پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد، سرلوحه خود قرار دهیم.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری با اشاره به استقبال باشکوه، عظیم و مردمی در مراسم تشییع 270 تن از شهدا، تصریح کرد: با توجه به اینکه فاصله‌ای چند نسلی از 8 سال دفاع مقدس می‌گذرد، شاهد آن هستیم که همچنان آرمان‌ها و مسیر شهدا، برای همه نسل‌ها قابل احترام بوده و فراموش‌ناشدنی است.

در این دیدارها خانواده‌های شهیدان کمالی و نباتی مقدم نیز با ذکر خاطراتی از سجایای اخلاقی شهیدان و همچنین از چگونگی به شهادت رسیدن شهدا، یاد و نام این شهیدان را گرامی داشتند.

شهید حسین کمالی سال 65 و در سن 27 سالگی در عملیات کربلای 5 به شهادت رسید. شهید رسول نباتی مقدم نیز در سن 17 سالگی و در جریان عملیات والفجر4 به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

در این دیدارها که با هدف تجدید میثاق با شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شد، علاوه بر معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری، منصفی سرپرست بسیج نهاد ریاست جمهوری، باقری فرمانده بسیج بنیاد شهید استان تهران، محمدتقی ترک معاون اداره بنیاد شهید منطقه 9 و 21 استان تهران نیز حضور داشتند.

همچنین به رسم احترام و یادبود، در این دیدارها هدایا و لوح تقدیری به خانواده‌های این شهیدان اهدا شد.

انتهای پیام

کد N866621

وبگردی