آفتاب

خودکشی خلبان سعودی پس ازدیدن اجساد کودکان یمنی

خودکشی خلبان سعودی پس ازدیدن اجساد کودکان یمنی

شبکه "المستقلة" به نقل از منابع خود اعلام کرد که یکی از خلبان‌های نیروی هوایی عربستان که در حملات هوایی به یمن دست داشته، خودکشی کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شبکه المستقلة به نقل از "منابع آگاه در دفتر پادشاهی عربستان" گزارش داد که محمد عمر العنزی، خلبان نیروی هوایی عربستان که در برخی از حملات هوایی به یمن مشارکت داشت پس از آن که تصاویر و فیلم‌هایی از اجساد و تکه‌های بدن کودکان یمنی را دید که در پی این حملات کشته ‌شده‌اند، خودکشی کرد.

این شبکه اعلام کرد که خلبان عربستانی پیش از آن که خودکشی کند نامه‌ای را برای دوستانش نوشته که در آن تاکید کرده جنگ علیه یمن یک جنگ بزرگ علیه بی‌گناهان و غیرنظامیان است.

وی در ادامه نامه خود نوشته است: ما اسلام را فراموش کردیم و مجبور شدیم به همراه خلبانان مسیحی ویهود خون مسلمانان را بریزیم و محمد بن سلمان، وزیر دفاع عربستان ما را وارد جنگی شکست خورده کرده است.

محمد عمر العنزی همچنین گفت: من نمی‌فهمم که چرا ما منافع کشورمان را با دستور آمریکا و یهودیان در معرض خطر قرار می‌دهیم. محمد بن سلمان بر پادشاه سیطره دارد و عربستان را به سمت بحران فراگیر می‌کشاند.

العنزی گفت: من در مقابل خود هیچ راهی جز مرگ را برای رهایی نمی‌بینم. اگر زنده بمانم من را مجبور به کشتار مردم خواهند کرد.

انتهای پیام

کد N866506

وبگردی