آفتاب
از دقایقی پیش صورت گرفت؛

آغاز جلسه علنی مجلس/طرح هسته‌ای در دستور قرار گرفت

آغاز جلسه علنی مجلس/طرح هسته‌ای در دستور قرار گرفت

پس از اتمام نشست غیرعلنی صبح مجلس، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی از دقایقی پیش با اعلام دستور کار امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست غیرعلنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی که در ساعت ۸ صبح و با موضوع ارائه گزارشی از تحولات منطقه و احتمالاً موضوع هسته‌ای آغاز شده بود، دقایقی پیش پایان یافت و نشست علنی نمایندگان با اعلام دستور کار روزانه آغاز شد.

بر اساس دستور کار اعلامی امروز مجلس که از سوی محمدحسین فرهنگی عضو هیات رئیسه قرائت شد، امروز ادامه رسیدگی به طرح یک فوریتی «الزام دولت به حفظ دستاوردها و حقوق هسته‌ای ملت ایران» به عنوان نخستین مورد در دستور کار نمایندگان قرار دارد؛ کلیات این طرح پس از اصلاح محتوای آن، در نشست علنی روز یکشنبه (۳۱ خرداد ماه) به تصویب رسیده بود و امروز نیز جزئیات آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رسیدگی به گزارش کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی درباره طرح اصلاح موادی از آیین‌نامه داخلی مجلس از دیگر دستور کارهای امروز خانه ملت است.

نمایندگان امروز همچنین بررسی گزارش معاونت نظارت مجلس شورای اسلامی درباره اقدامات نظارتی مجلس در سال سوم دوره نهم و نیز رسیدگی به گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان چای را در دستور کار دارند.

امروز احتمالاً گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۲ نیز قرائت خواهد شد.

حضور وزیر اقتصاد برای پاسخ به سئوال چهار نماینده

در ادامه جلسه علنی امروز علی طیب‌نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز برای پاسخ به سئوالات ملی چهار نفر از نمایندگان در صحن علنی حضور خواهد یافت؛ وی پیش از این و در پاسخ به سئوالات ملی نمایندگان، دو کارت زرد دریافت کرده است.

کد N866171

وبگردی