آفتاب

پربیننده سیاسی دوشنبه:ماجرای گم شدن نامه های ارسالی به دولت احمدی نژاد/نظر ظریف درباره حملات منتقدان

پربیننده سیاسی دوشنبه:ماجرای گم شدن نامه های ارسالی به دولت احمدی نژاد/نظر ظریف درباره حملات منتقدان

حجت‌الاسلام محمدی ری‌شهری در خاطرات خود به نامه رهبری و اقدام احمدی‌نژاد آن هم خلاف حکم آیت الله خامنه‌ای در الحاق سازمان حج و زیارت به سازمان میراث فرهنگی اشاره کرده و می‌گوید: سابقه داشت که وقتی احمدی‌نژاد با نظری مخالف بود، بعضی از نامه‌ها گم می‌شد.

بلافاصله بعد از اعلام این خبر، طی تماس تلفنی با آقای حجازی، ماجرا را پرسیدم. ضمناً من شنیده بودم جلسه مزبور به ریاست آقای احمدی‌نژاد برگزار شده بود اما آقای حجازی اظهار داشت: سه‌شنبه هفته قبل در جلسه شورای اداری به ریاست آقای دکتر داوودی معاون اول رییس‌جمهور، ادغام این دو سازمان با یکدیگر به تصویب رسید که به دلیل مخالفت آیت‌الله خامنه‌ای با آن، قرار شد این مصوبه اعلام نشود ولی آقای احمدی‌نژاد بر خلاف نظر قبلی امروز دستور اعلام این خبر را داد. اینجا را ببینید

نظر پزشکیان درباره استیضاح فانی

نماینده مردم تبریز در خانه ملت در خصوص احتمال رای آوردن استیضاح فانی در صحن علنی مجلس گفت: نمی دانم که رای می آورد یا نمی آورد اما به هر حال بنده موافق استیضاح وی نیستم و معتقدم مشکلات فرهنگیان مربوط به دولت و مجلس است. اینجا را ببینید.

غلامرضا تاجگردون، عضو کمیسیون تلفیق بودجه و نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبر آنلاین مخالفت شدید خود را از استیضاح فانی اعلام داشت و گفت:استیضاحی که بر اساس مطالبه شخصی و گروهی باشد با فرمایشات مقام معظم رهبری در منافات است. اینجا را ببینید.

نظر یک روزنامه درباره مداحان سیاسی

یکی از روزنامه های صبح نوشت: ورود مجدد مداحان به صحنه سیاست و تلاش برای کوبیدن بزرگان انقلاب و رئیس‌جمهور همزمان با مطرح ساختن افراد خارج از صحنه که این روزها به بهانه‌های مختلف از جمله تشییع شهدا و محافل مذهبی ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد، یک برنامه حساب شده است که به انتخابات مجلس در اسفند ماه مربوط است. اینجا را ببینید

حمله منتقدان توشه آخرت من است

یک هفته نامه سیاسی - فرهنگی - اجتماعی که از فردا منتشر می شود، گفت وگویی با وزیر امور خارجه داشته است.در بخشهایی از این گفت و گو با محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان آمده است:رهبری گفتند «تو را با اسم در نمازم دعا می کنم» وی همچنین گفت:حمله منتقدان ، توشه آخرت من است.   اینجا را ببینید.

سایت «دولت بهار» متن سخنرانی رئیس دولت‌های نهم و دهم در جمع طلاب و روحانیون به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان را منتشر کرده که حاوی نکاتی تازه است. اینجا را ببینید.  

روزنامه جمهوری اسلامی خاطره خانم آذر آریان‌پور همسر دکتر سید شجاع الدین شیخ الاسلام زاده (وزیر بهداشت رژیم پهلوى)، را که در کتاب «پشت دیوارهاى بلند»، منتشر شده درباره مرحوم آیت الله محمدی گیلانی است را منتشر کرده است. اینجا را ببینید.  

احضار 4 باره احمدی نژاد به دادگاه

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی می گوید: محمود احمدی نژاد چندین مرتبه از سوی دستگاه قضایی به دادگاه احضار شده است اما او در هیچ یک از جلسات دادگاه شرکت نکرده است. اینجا را ببینید.

/212 17

کد N866030

وبگردی