آفتاب
بدهی‌های انباشته و جیب خالی؛

مشکلات مالی تمرین نفت را تعطیل کرد/ تغییرات مدیریتی از راه می‌رسد

مشکلات مالی تمرین نفت را تعطیل کرد/ تغییرات مدیریتی از راه می‌رسد

درحالی که اختلافات بین اعضای هیات مدیره باشگاه نفت به اوج خود رسیده و این باشگاه پولی برای هزینه کردن ندارد، امروز تمرینات تیم های پایه این باشگاه تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نفت که فصل گذشته نتوانست از دو شانس قهرمانی حتی یک جام هم بگیرد، درحالی خود را برای حضور در فصل جدید رقابت های لیگ برتر آماده می کند که مشکلات مالی و اختلافات درونی بین اعضای هیات مدیره و مدیرعامل سنگ بزرگی پیش پای این تیم است و به نظر می رسد تغییراتی در راه است.

باشگاه نفت با اینکه نباید مشکل مالی داشته باشد اما به خاطر اختلافاتی که بین اعضای هیات مدیره این باشگاه وجود دارد و منابع مالی به این تیم تزریق نمی شود با مشکلات پرتعدادی مواجه شده و بدهی هایی هم که از فصل گذشته باقی مانده کار را سخت کرده است.

در این مورد گفته می شود منصور قنبرزاده مدیرعامل نفت به خاطر همین مشکلات استعفا داده اما هنوز تایید نشده است. ضمن اینکه علیرضا منصوریان شرط کرده تا با بازیکنان تسویه حساب نشود و پیش پرداخت فصل آینده را هم نگیرند تمرینات را شروع نخواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه نفت امروز در نامه ای به ورزشگاه اختصاصی این باشگاه تاکید کرده اجازه ورود تیم های پایه به این ورزشگاه را ندهند. ظاهرا دلیل این امر نداشتن بودجه لازم برای خرید لوازم تمرین و آب عنوان شده است.

در این شرایط به نظر می رسد زمان تغییرات در نفت فرا رسیده و برای جلوگیری از اتفاقات حاشیه ای بعدی باید مسئولان امر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران هر چه سریعتر تکلیف هیات مدیره این باشگاه را مشخص کند تا تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بیش از ضربه نخورد.

کد N865781

وبگردی