آفتاب
در واکنش به عملیات ضدصهیونیستی اخیر؛

لیبرمن به شدت از کابینه نتانیاهو انتقاد کرد

لیبرمن به شدت از کابینه نتانیاهو انتقاد کرد

رهبر حزب "اسرائیل خانه ما" در واکنش به دو حمله اخیر به سربازان این رژیم به شدت از کابینه نتانیاهو، شریک سیاسی سابق خود انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه عبری اورشلیم پست، آویگدور لیبرمن، رهبر حزب "اسرائیل خانه ماست" ضمن انتقاد شدید از کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم و شریک سیاسی سابق خود گفت: فکر می‌کنم ما قدرت خود برای مقابله و دفاع از دست داده‌ایم. موضع‌گیری من قبل و بعد از عملیات "صخره سخت" بسیار آشکار بود و متاسفانه دولت به نظر من توجهی نکرد و امروز می‌بینیم که آنچه من می‌گفتم رخ می‌دهد.

وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه هیچ سلاحی برای پاسخ دهی به آنان نداریم گفت: برخلاف ما آنها در بازدارندگی ما موفق شده‌اند و اکنون ما در مقابل مبلغی که به آنان کمک می‌کند ساختارهای زیربنایی "تروریستی" خود را بازسازی کنند، صلح را از آنان خریداری می‌کنیم.

لیبرمن امروز در گفت‌وگو با روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت مجددا تکرار کرد که طبق ارزیابی وی کابینه چهارم نتانیاهو تا پایان سال 2015 فرو خواهد پاشید و قصور وی اینست که انتخابات بعدی در بهار سال 2016 خواهد بود.

وی در ادامه گفت: نیازی نیست کسی برای فروپاشی کابینه نتانیاهو تلاش کند چرا که آنها با دستان خود این کار را انجام خواهند داد.

وی افزود: اسرائیل هیچ انتخابی ندارد و این تنها مشکل حزب "اسرائیل خانه ماست" نبوده بلکه دولت تل آویو است که هیچ رویکردی ندارد و بدون طرح و برنامه عمل می‌کند.

انتهای پیام

کد N865778

وبگردی