آفتاب
امیر اسماعیلی در پدافند ucf اصفهان:

دفاع از هوا و فضا اولویت دفاعی ایران است

دفاع از هوا و فضا اولویت دفاعی ایران است

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: اولویت دفاعی کشور دفاع از هوا و فضای جمهوری اسلامی ایران بوده و افزایش سامانه‌های پدافند هوایی همواره پیام صلح و دوستی داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص)،  امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در حاشیه محفل انس با قرآن این قرارگاه که در گروه پدافند هوایی ucf اصفهان برگزار شد، گفت: تجهیزات راداری، شنود الکترونیکی، موشکی، توپخانه‌ای و دیدبانی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در سال‌های پس از تفکیک گسترش زیادی پیدا کرده است و ما سعی می‌کنیم این گسترش را از ۳۶۰۰ نقطه به ۵۰۰۰ نقطه افزایش دهیم.

وی اظهار داشت: اولویت دفاعی کشور دفاع از هوا و فضای جمهوری اسلامی ایران بوده و افزایش سامانه‌های پدافند هوایی همواره پیام صلح و دوستی داشته است. همانگونه که اسلام واقعی پیامی جز پیام دوستی و محبت ندارد.

سرتیپ اسماعیلی گفت: فضای ایران یک فضای با قداست است و ورود و خروج از این فضا باید با هماهنگی و اجازه باشد همانگونه که این حق برای همه کشورهای تابع قوانین هوانوردی وجود دارد و این اقتدار در جمهوری اسلامی ایران علی رغم همه تحریم‌ها و تهدیدها وجود دارد. ما توانستیم تمامی سامانه‌های مورد نیاز خود را به صورت بومی تولید کنیم و همانگونه که رزمندگان و شهدای این کشور در هشت سال دفاع مقدس ایستادند و این امنیت را فراهم کردند به یاری خداوند پدافند هوایی و سربازان آن هم در راه حفظ امنیت و اقتدار کشور از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

کد N865436

وبگردی