آفتاب

آخرین اقدام صهیونیستها برای جلوگیری از توافق جامع هسته‌ای

آخرین اقدام صهیونیستها برای جلوگیری از توافق جامع هسته‌ای

رژیم صهیونیستی که از هیچ تلاشی برای جلوگیری از به نتیجه رسیدن مذاکرات ایران و ۱+۵ فروگذار نیست در یکی از آخرین دسیسه ها اقدام به انتشار کتابی برای برحذر داشتن غرب از امضای توافق با ایران کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، این کتاب نوشته «مایکل اورن» سفیر سابق رژیم صهیونیستی در آمریکاست که قرار بود در ماه سپتامبر و یا اکتبر منتشر شود اما با توجه به قریب الوقوع بودن حصول توافق جامع، فشار صهیونیست ها بر موسسه انتشاراتی «رندام هاوس» موجب شده تا این کتاب با عنوان «متحد» روانه بازار شود.

در همین رابطه هاآرتض به نقل از مایکل اورن می نویسد: قرار بود که این کتاب در فصل مخصوص کتاب که سپتامبر و یا اکتبر است منتشر شود اما با توجه به موقعیت حساسی که اسرائیل در آن قرار گرفته بر انتشارات رندام هاوس فشار آوردم تا این کتاب را روانه بازار کند.

به اعتقاد اورن رژیم صهیونیستی در شرایط فعلی در یک موقعیت حساس قرار گرفته زیرا از یک سو احتمال رسیدن ایران و کشورهای ۱+۵ به توافق بسیار محتمل شده و از سوی دیگر فرانسه نیز درصدد است تا طرح خود را در مورد کشور مستقل فلسطین به اجرا بگذارد و در همین رابطه روز گذشته «لوران فابیوس» وزیر خارجه فرانسه با سفر به سرزمین های اشغالی دیدارهایی را با مقامات رژیم صهیونیستی انجام داد. 

اورن در این رابطه می گوید: همه باید متوجه موضوع شده و بدانند که موقعیت خطرناکی است. هیچ کس در کنیست (کابینه رژیم صهیونیستی) نیست که نگوید توافق هسته ای ایران یک روند خوب است در نتیجه همه از جمله متحدان ما باید از نگرانی ها ما مطلع شوند.

کد N865378

وبگردی