آفتاب
عضو ارشد جنبش انصارالله یمن:

نقش سازمان ملل در نشست ژنو درباره یمن را «منفی» ارزیابی می‌کنیم

نقش سازمان ملل در نشست ژنو درباره یمن را «منفی» ارزیابی می‌کنیم

«محمد البخیتی» عضو ارشد جنبش انصارالله یمن در سخنانی ضمن «منفی» ارزیابی کردن نقش سازمان ملل در نشست ژنو درباره این کشور تأکید کرد: اسماعیل ولد الشیخ نتوانست نقش مثبتی در این نشست ایفا کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «محمد البخیتی» عضو ارشد جنبش انصارالله یمن با اشاره به نقش سازمان ملل متحد در نشست اخیر ژنو درباره این کشور گفت: ما نقش سازمان ملل و نماینده آن در این نشست را منفی ارزیابی می کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: اردوگاه «اللبنات» که ارتش و نیروهای یمنی آن را طی روزهای اخیر هدف قرار دادند، برزگترین مرکز آموزش تروریست های به شمار می رفت.

البخیتی افزود: نمایندگان «منصور هادی» با هرگونه طرح مبتنی بر برقراری آتش بس در یمن مخالفت می کنند.

عضو ارشد انصارالله ادامه داد: نماینده سازمان ملل در امور یمن تحت فشارهای شدید خارجی قرار داشت و نتوانست نقش مثبتی در این نشست ایفا کند.

وی همچنین اظهار داشت: اینکه سازمان ملل در زمینه تلاش برای شکستن محاصره مردم بی دفاع یمن توسط سعودیهای جنایتکار تعلل می کنند بسیار تعجب آور است.

البخیتی تصریح کرد: راهی که ولد الشیخ برای حل بحران یمن در پیش گرفته است ممکن است به نتیجه ای منجر نشود.

عضو ارشد انصارالله در پایان سخنان خود اظهار داشت: جنبش انصارالله یمن همچنان آماده مذاکره برای توافق بر سر برقراری آتش بس و هر آن چیزی است که منافع ملت یمن را تأمین می کند.

کد N864673

وبگردی