آفتاب
امیر پوردستان در معراج شهدا:

ایران در اوج اقتدار و امنیت/ دشمن جرات حمله به ایران را ندارد

ایران در اوج اقتدار و امنیت/ دشمن جرات حمله به ایران را ندارد

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در اوج اقتدار، آمادگی و امنیت قرار دارد گفت: اگر امروز مرزهای کشور ما امن است و دشمن جرئت نزدیک شدن به آن را ندارد به برکت خون شهداست.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش، در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی زمینی ارتش و اعضای شورای شهر تهران که پیش از ظهر امروز برای ادای احترام به مقام والای ۱۷۵ شهید غواص و ۹۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در معراج شهدا حضور یافته بودند، اظهار داشت: دشمن بعثی پس از آن که عملیات کربلای ۴ را با ناکامی مواجه کرد، فکر می کرد همه چیز تمام شده است، اما با رشادت سربازان ولایت‌مدار در عملیات‌های کربلای ۵ و والفجر ۸ پاسخ مناسب را دریافت کرد.

وی شهدا را مظهر اقتدار انقلاب اسلامی دانست و افزود: اگر امروز مرزهای کشور ما امن است و دشمن جرئت نزدیک شدن به آن را ندارد به برکت خون شهداست. شهدای ما برای سر دادن و دفاع از کشور وارد میدان شدند. شهدا روحی بزرگ داشتند که خود را فدا کردند تا کشور و اسلام بماند.

امیر پوردستان در ادامه با اشاره به سالروز شهادت دکتر چمران گفت: این شهید یکی از شهدای شاخص جنگ تحمیلی است، که به‌واسطه مجاهدت در راه خدا به چنان عظمت روحی دست یافته بود که جسمش قدرت تحمل درخواست‌های عرفانی و روحانی‌اش را نداشت؛ همانطور که می‌بینیم وی در یکی از دست‌نوشته‌هایش از اعضا و جوارح خود به خاطر مجاهدت‌هایی که در راه خدا کرده است، تشکر می‌کند، و آن‌ها را تسکین و به آن‌ها مژده می‌دهد که به زودی به آرامش ابدی خواهند رسید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان تأکید کرد: وجود مؤلفه‌هایی همچون رهبری هوشمند، ملت ولایت‌مدار و نیروهای مسلح پا در رکاب باعث شده تا ایران اسلامی در اوج اقتدار، آمادگی و امنیت قرار گیرد.

کد N864338

وبگردی