آفتاب

انتخاب نفرات برگزیده جشنواره رأی برتر سازمان قضایی نیروهای مسلح

انتخاب نفرات برگزیده جشنواره رأی برتر سازمان قضایی نیروهای مسلح

نفرات برگزیده چهارمین جشنواره رأی برتر سازمان قضایی نیروهای مسلح انتخاب شدند.

نفرات برگزیده چهارمین جشنواره رأی برتر سازمان قضایی نیروهای مسلح انتخاب شدند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جعفر صادق منش مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش با اعلام این خبر گفت: در این دوره 3 رأی برگزیده به عنوان رأی برتر و یک قرار به عنوان قرار برگزیده، انتخاب شدند.

وی افزود: در بخش احکام دادگاه‌ها، دادنامه‌های رییس دادگاه نظامی یک استان همدان، دادرس دادگاه نظامی یک استان خراسان رضوی، دادرس دادگاه نظامی یک استان بوشهر و در بخش قرارهای نهایی نیز قرار دادیار شعبه اول دادسرای نظامی ایلام، حائز رتبه‌ها‌ی اول تا چهارم شدند.

وی گفت: در مجموع 50 رأی شامل 19 دادنامه، 19 قرار، 7 کیفرخواست و 5 لایحه اعتراضیه طی 13 جلسه مورد بررسی هیئت داوران جشنواره قرار گرفت.

صادق منش بالاترین میزان مشارکت را متعلق به استان های گیلان و خراسان جنوبی اعلام کرد و افزود: 67 درصد قضات این سازمان ها در جشنواره شرکت داشتند که جای تشکر و تقدیر دارد.

وی افزود: همچنین از حیث میانگین نمرات قضات، استان بوشهر با نمره 83 رتبه اول، استان ایلام با نمره 5/ 82 رتبه دوم و استان گیلان با نمره 76 رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش درباره فرآیند داوری آرا گفت: هر رای حداقل توسط 5 نفر از اعضای هیات داوران بررسی و برای دقت هرچه بیشتر، در ذیل شاخص‌های کلان رأی برتر، شاخص‌های خردتری نیز تعریف و نمره هر شاخص کلان و خرد به طور دقیق مشخص شده است.

وی افزود: در راستای رعایت بی‌طرفی نیز مشخصات صاحبان آرا در برگ‌های بررسی حذف و به جای آن کدهایی برای هر رأی در نظر گرفته شده‌است.

بر اساس این گزارش، هیأت داوران جشنواره را آقایان محمدرضا یزدانیان، خیرالله رنجگر، ایوب ادیب، رضا آیت‌آللهی، سیدرضا شریف، عباس رضا پارساپور، سیدرضا حسینی و جعفر صادق منش تشکیل می دادند که به منظور پرهیز از هر گونه شائبه ای به طور داوطلبانه از ارائه آرای خود به جشنواره خودداری کردند.

انتهای پیام

کد N864181

وبگردی