آفتاب
هادی خامنه‌ای :

اسلام خوبی را برای همه می خواهد

اسلام خوبی را برای همه می خواهد

دبیر کل مجمع نیروهای خط امام (ره) با اشاره به اسلام هراسی و اسلام ستیزی ، گفت: امروز با ایجاد جمعیتی مثل داعش ،‌القاعده ،‌طالبان چهره زشت و منفوری از مسلمانان در دنیا ارائه می‌شود اما ملت ها باید بدانند که اسلام دین رحمت و رافت است و خوبی را برای خود و برای همه مردم می خواهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، حجت الاسلام و المسلمین سید هادی خامنه ای درمراسم ضیافت افطاری حزب وحدت و همکاری ملی یاد و خاطره شهدای غواص را گرامیداشت و از مردم شریف تهران بخاطر تشییع با شکوه پیکر این شهیدان تشکر و قدردانی کرد.

وی سپس با اشاره به 29 خرداد سالروز در گذشت مرحوم دکتر علی شریعتی گفت: شریعتی با این آوازه و با این یادگارهای فرهنگی و فکری تنها 44 سال عمر از خدا گرفت. وقتی انسان به خودش در این سن و سال نگاه می‌کند که منشا اثری نبوده می فهمد که دکتر شریعتی چه قدر همت کرد و شخصیت بزرگی داشته است،‌ انسانی که در این عمر کوتاه در دانشگاه و در حوزه و در سطح کشور و امروز در سطح دنیا آثار و نکته های بسیار مهم از خودش به یادگار گذاشته و نسل های بسیاری را همچنان تحت تاثیر اندیشه های والای خودش قرار داده است.

این فعال سیاسی همچنین تصریح کرد: مایه افتخار ماست که بگوییم دکتر شریعتی به خراسان و سبزوار تعلق دارد . ‌اینجانب در آن سال‌ها با خود ایشان و هم با پدر دانشمند بزرگ ایشان مرحوم استاد محمدتقی شریعتی که استاد تفسیر قرآن بود آشنایی بسیار نزدیکی داشتم که درباره آن آشنایی ها در این فرصت اندک مشکل است که بتوانم صحبت کنم.

وی در ادامه با اشاره به فضیلت ماه مبارک رمضان و اثرات آن در زندگی افراد و اجتماع به اهمیت دعا در این ماه پرداخت و اظهار داشت: اصولا دعا در اسلام باید از زبان خداوند بزرگ و پیامبران و بزرگان دین باشد و بهترین دعا دعای مصور است چون آن‌ها می‌دانند که ما بیشتر به چه چیزهایی نیاز داریم .

به گزارش ایسنا،‌ ضیافت افطاری حزب وحدت و همکاری ملی روز جمعه 29 خرداد ماه با حضور تعدادی از مدیران اجرایی نمایندگان ادوار مجلس برخی از اعضای شورای شهر و شورایاران محلات تهران،‌اعضای شورای مرکزی حزب وحدت و همکاری ملی و فعالان سیاسی از جمله رسول منتجب نیا ،‌مصطفی کواکبیان ،‌ فرج کمیجانی،‌ محمد غرضی ،‌ محمدرضا خباز و ‌رئوفیان برگزار شد.

انتهای پیام

کد N863371

وبگردی