آفتاب

استعفای معاون سازمان محیط زیست برای شرکت در انتخابات

استعفای معاون سازمان محیط زیست برای شرکت در انتخابات

با حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست، فرهاد دبیری بعنوان معاون جدید محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست معرفی و از زحمات و تلاش های ارزنده احمد علی کیخا تقدیر شد . کیخا به منظور نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی از این سمت استعفا کرده است .

به گزارش سرویس محیط زیست ایسنا، احمد علی کیخا معاون سابق محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست در این مراسم با تشکر از رییس سازمان حفاظت محیط زیست و فرصتی که برای فعالیت در حوزه محیط زیست فراهم شده است، گفت: در حال حاضر پایداری نسبی در دفاتر معاونت محیط زیست طبیعی وجودارد و همکاران با جان و دل برای کار مایه می گذارند البته تا سقف انتظارات رییس سازمان فاصله دارد.

وی وجود دکتر ابتکار را برای حفاظت محیط زیست کشور فرصت و نعمت خواند و گفت: با حضور ایشان بهترین فرصت برای ارتقای جایگاه محیط زیست وجود دارد.

کیخا با اشاره به عزم خود برای نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کشور بخواهد توسعه یابد باید مجلس کارآمد داشته باشیم و امیدوارم در زمان حضور در مجلس بیشتر بتوانم همیار و کمک سازمان حفاظت محیط زیست باشم و در مجلس هم سرباز این سازمان هستم.

فرهاد دبیری معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست نیز در این مراسم با تشکر از تلاش ها و پشتکار دکتر کیخا در پیگیری مسائل محیط زیست طبیعی گفت: شرایط تغییر کرده است ولی مشکلات و چالش های محیط زیست طبیعی خیلی فرق نکرده است در گذشته مشکلات محیط زیست کمتر بود ولی چالش معادن و طرح های توسعه ای نیز در آن زمان وجود داشت.

وی با اشاره به افزایش تعداد مناطق حفاظت شده گفت: انتظارت از حوزه معاونت محیط زیست طبیعی زیاد است و این معاونت پر چالش ترین و به نوعی آسیب پذیر ترین معاونت سازمان است و هیچ معاونتی مورد خطاب نهاد های عمومی و علاقمندان محیط زیست نیست.

به گفته دبیری ، اگر در این حوزه انگیزه ها تقویت شود باری از دوش رییس سازمان حفاظت محیط زیست برداشته می شود و در بدنه محیط طبیعی ظرفیت های زیادی است که باید از آنها استفاده شود.

انتهای پیام

کد N863238

وبگردی