آفتاب

اعزام 150 مبلغ در ماه مبارک رمضان از سوی ستاد اقامه نماز

اعزام 150 مبلغ در ماه مبارک رمضان از سوی ستاد اقامه نماز

رئیس مرکز تخصصی نماز ستاد اقامه نماز کشور، طرح این ستاد برای اعزام مبلغ به سراسر کشور در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

رئیس مرکز تخصصی نماز ستاد اقامه نماز کشور، طرح این ستاد برای اعزام مبلغ به سراسر کشور در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق کفیل در گفت‌وگو با خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌، با اشاره به برنامه‌های ستاد اقامه نماز در ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: با توجه به اینکه این ماه، ماهی است که دل‌ها به یکدیگر پیوند می‌خورد و آماده شنیدن سخنان حق الهی است، ستاد اقامه نماز طرحی را برای اعزام مبلغ در سراسر کشور دارد.

وی گفت:‌ روزانه حدود 5 نفر از کارشناسان در حدود 4 ساعت از روز با حضور در بیمارستان‌ها،‌ پارک‌ها، بازار و مراکز تجاری یک ارتباط چهره به چهره‌ای با مردم برقرار می‌کنند و درصدد پاسخگویی به سوالات و شبهات آن‌ها بر می‌آیند.

سرپرست ستاد اقامه نماز استان قم ادامه داد: هدف از اعزام مبلغ به بیمارستان‌ها این بود که از این طریق بتوانیم یک دلجویی از بیماران و افراد مریض داشته باشیم و با حضور در بازار و مراکز تجاری و تفریحی روحانیون درباره پیوند دل با خدا و جایگاه نماز و روزه صحبت کنند.

کفیل افزود: گاهی برای برخی افراد سوال و یا شبهاتی به وجود می‌آید که به دلیل همین سوالات و شبهات گاهی نماز نمی‌خوانند و یا مثلا برای فردی حادثه‌ای به وجود آمده و همین حادثه سبب شده که از معنویات فاصله بگیرد. ما بر همین اساس در سراسر کشور حدود 150 مبلغ از کارشناسان ستاد اقامه نماز را در سطح شهرها اعزام می‌کنیم تا آن‌ها بتوانند تبلیغ دین را به صورت چهره به چهره انجام بدهند.

وی خاطرنشان کرد: ما در این راستا از کارشناسانی بهره گرفته‌ایم که در این امر خبره هستند و می‌توانند با حضور در بین مردم جایگاه عبودیت را برای آن‌ها تبیین کنند و اگر فردی به هر دلیلی از نماز فاصله گرفته علت را جویا می‌شوند و درصدد پاسخگویی هستند.

رئیس مرکز تخصصی اقامه نماز ستاد اقامه نماز در ادامه تاکید کرد:‌ این 150 مبلغ اصل تبلیغ چهره به چهره را انجام می‌دهند و این تبلیغ از سخنرانی‌ها جداست و یک ارتباط صمیمی با مخاطبان برقرار می‌کند و این کارشناسان از حدود ساعت 10 تا 12 صبح و 5 تا 7 عصر در بین مردم حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام

کد N863213

وبگردی