آفتاب
بیست و ششمین دوره لیگ جهانی؛

تیم ملی ایران ست نخست را برابر آمریکا پیروز شد

تیم ملی ایران ست نخست را برابر آمریکا پیروز شد

تیم‌های ملی والیبال ایران و آمریکا در آغاز دور برگشت رقابتهای گروهی لیگ جهانی به مصاف هم رفته‌اند که ست نخست این بازی را تیم کشورمان به سود خود پایان داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای برگشت رقابتهای گروهی لیگ جهانی والیبال جمعه شب با برگزاری دیدار تیم‌های ملی ایران و آمریکا ادامه یافته است. در این بازی که از ساعت ۲۱ در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال برگزاری است تیم ایران ست نخست را با حساب ۲۵ بر ۱۹ به سود خود پایان داد.

تیم ایران بازی را با ترکیب سعید معروف، سیدمحمد موسوی، عادل غلامی، شهرام محمودی، میلاد عبادی‌پور، مجتبی میرزاجانپور و مهدی مرندی (لیبرو) شروع کرد. در آغاز این ست فشار تماشاچی و استرس بازیکنان آمریکا برتری ایران را به دنبال داشت با این حال دو تیم در امتیاز ۴ با یکدیگر برابر شدند. تیم ایران با سرویس‌های خوب موسوی و دفاع منسجم روی تور در ادامه کار برتری ۸ بر ۵ خود را در وقت اول استراحت فنی رقم زد.

تیم ایران که در ادامه کار با سرویس‌های هدفمند خود دریافت کننده‌های آمریکا را تحت فشار قرار داده بود در امتیاز ۱۳ بر ۸ برتری خود را ثبت کرد تا سرمربی آمریکا تقاضای تایم اوت کند. در ادامه این برتری در وقت دوم استراحت فنی ۱۶ بر ۱۱ به سود کشورمان ثبت شد. برتری تیم کشورمان در بازگشت به زمین ادامه یافت تا اینکه جان اسپرو در امتیاز ۱۹ بر ۱۳ بار دیگر تقاضای تایم اوت کرد با این حال سرویس‌های هدفدار و دفاع روی تور منسجم ایران کار خود را کرد تا ست نخست با برتری ۲۵ بر ۱۹ تیم کشورمان خاتمه یابد.

 

کد N862282

وبگردی