آفتاب
نتانیاهو در اعتراض به اظهارات اخیر «بان‌کی‌مون»:

«دورویی و نفاق» عامل اظهارات دبیرکل سازمان ملل علیه اسرائیل است

«دورویی و نفاق» عامل اظهارات دبیرکل سازمان ملل علیه اسرائیل است

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن محکومیت شدید اظهارات اخیر دبیرکل سازمان ملل در خصوص این رژیم تأکید کرد که سازمان ملل در «دورویی و نفاق» هیچ حد و حدودی را برای خود قائل نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن محکومیت شدید اظهارات اخیر دبیرکل سازمان ملل در خصوص این رژیم تأکید کرد که سازمان ملل در «دورویی و نفاق» هیچ حد و حدودی را برای خود قائل نیست.

وی در این زمینه مدعی شد: مقامات سازمان ملل به جای انتقاد از اقدامات حماس علیه اسرائیل، تل آویو را آماج انتقادات خود قرار می دهند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین در اظهاراتی حیرت آور ادعا کرد: این حماس است که کودکان غزه را به قتل می رساند نه تل آویو.

گفتنی است، بان کی مون در نشست شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی گزارش مربوط به کودکان در درگیری های سال ۲۰۱۴، بازنگری در اقدامات اسرائیل علیه کودکان را خواستار شد.
وی ضمن ابراز نگرانی شدید از درد و رنج کودکان فلسطینی به خاطر عملیات نظامی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، گفت: من اسرائیل را به اقدامات فوری از جمله بازنگری در سیاست ها و اقدامات فعلی اش به منظور حمایت از کودکان و ممانعت از کشتار آنها و احترام به بیمارستان ها و مدارس فرا می خوانم.

کد N861964

وبگردی