آفتاب

آرین‌منش: اختلاف‌افکنی بین دولت و ملت حرکت در مسیر شهدا و رهبری نیست

آرین‌منش: اختلاف‌افکنی بین دولت و ملت حرکت در مسیر شهدا و رهبری نیست

یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت:‌ این که در مراسمی به نام شهدا در مسیر عدم وحدت ، عدم همدلی ، تخریب تیم مذاکره کننده و زیر سوال بردن تصمیمات کلان نظام حرکت کنیم، در مسیر شهدا حرکت نکرده‌ایم.

جواد آرین‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، با بیان اینکه شهدا متعلق به همه مردم هستند، اظهار کرد: شهدا جانشان را در راه آرمان های ملت قرار دادند پس قرار نیست در مراسمی که برای شهدا برگزار می‌شود بهره برداری گروهی و جناحی صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ کس قادر نیست چیزی را به رهبری نظام تحمیل کند افزود: اگر قرار بود رهبری نظام تحت تاثیر تحمیل‌ها قرار گیرند از حوادث پس از انتخابات سال 88 نمی توانستیم به سلامت عبور کنیم.پس رهبری به هیچ وجه تحت تاثیر قرار نمی گیرد و قرار نیست کسی هم در این زمینه دلسوزی کرده و سخنانی بگوید که با واقعیت انطباق ندارد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس دوران وحدت و همدلی ملت ایران علیه دشمن مشترک بود ، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس نماد همدلی آحاد ملت در برابر استکبار جهانی تلقی می‌شود.

آرین منش با بیان اینکه آرمان های بلند شهدای عزیز همواره همدلی و همبستگی ملی و توجه به آرمان های بلند نظام و انقلاب و تبعیت‌پذیری از ولایت فقیه بوده است گفت: اگر بخواهیم در مسیر شهدا حرکت کنیم یعنی باید در راه پیروی از رهبری گام برداریم.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان همدلی و همزبانی ملت و دولت از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: خواسته رهبری این نیست که بذر نفاق و اختلاف و تفرقه در سالی که به لحاظ سیاسی دو انتخابات مهم را در آن داریم و بسیار حساس است ، پاشیده شود و به اختلافات دامن زده شود.

وی تاکید کرد: وقتی شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت را دادیم کسانی که اختلافات دولت و ملت را دامن می زنند در مسیر شهدا و رهبری حرکت نکرده‌اند؛ چرا که رهبری در مورد مذاکرات خط مشی ها را مشخص کرده و صلاحیت تیم مذاکره کننده را همواره تائید کرده‌اند.

انتهای پیام

کد N861754

وبگردی