آفتاب
عمران الزعبی:

ارتش سوریه همه مناطق تحت اشغال تروریست ها را بازپس می گیرد

ارتش سوریه همه مناطق تحت اشغال تروریست ها را بازپس می گیرد

وزیر اطلاع رسانی سوریه از شکست و افول تروریست ها در جبهه های مختلف و عزم ارتش این کشور برای بازپس گیری مناطق تحت اشغال تروریستها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الاخباریه، عمران الزعبی تاکید کرد: ارتش سوریه مصمم به بازپس گیری همه مناطق از لوث تروریستهاست اما مطابق اولویتهای جنگی و مخاطرات و تهدیدها و جغرافیا عمل می کند.

وزیر اطلاع رسانی سوریه افزود: هرج و مرج و بی ثباتی و تجزیه به نفع اسرائیل است.

وی در ادامه با اشاره به نقش ائتلاف بین المللی ضد داعش بیان کرد: ائتلاف بین المللی از بسیاری از تحرکات گروهک داعش در سوریه چشم پوشی می کند و اهدافی که از نظر نظامی ارزشمند نیستند را هدف قرار می دهد و این اهداف از نظر سیاسی برای بهره برداری به نفع طرح آمریکا در منطقه است.این حصار امنیتی برای اسرائیل طی صد سال آتی برای تحقق کشور یهودی ایجاد میکند.

الزعبی تاکید کرد: گروههای تروریستی در مناسبت های دینی مسلمانان و مسیحیان سوری ها را تهدید می کنند.تروریستها در حلب، الحسکه، السویداء، و مناطق دیگر شکست خورده اند و همه جبهه ها را باخته اند و این بر خلاف آنچه در رسانه ها ترویج می شود است زیرا سوری ها در کنار ارتش ایستاده اند و سلاح به دست گرفته اند.

وی افزود: تحول شگرفی که طی یکماه گذشته صورت گرفته است ملحق شدن مردم و هزاران مرد و زن جوان به نیروهای مسلح و دفاع ملی در همه استانهاست.

وزیر اطلاع رسانی گفت: امروز از راهکار سیاسی در سوریه و بیانیه ژنو سخن گفته می شود.راهکار سیاسی اجتناب ناپذیر است.راهکار مقابله با داعش و جبهه النصرهو جیش الفتح نظامی است.

وی از ادامه حمایت ایران و روسیه از سوریه خبرداد و سیاستهای رجب طیب اردوغان را به باد انتقاد گرفت و افزود: اردوغان در حق منطقه از نظر انسانی، اقتصادی، سیاسی و وجودی مرتکب کشتار شده است و روزی فرا خواهد که وی بازخواست خواهد شد.

کد N861595

وبگردی