آفتاب
رهامی:

برگزاری کرسی های آزاد اندیشی توسط انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها

برگزاری کرسی های آزاد اندیشی توسط انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها

جلسه شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، حجت الاسلام و المسلمین محسن رهامی با اعلام این خبر گفت :‌در این جلسه در خصوص مشکلات مربوط به حوزه جوانان و دانشجویان به ویژه در فصل تابستان،‌ دیدگاه های اعضای انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها مطرح و راهکارهای مورد نظر به وزیر ورزش ارائه شد.

دبیر کل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها همچنین خاطر نشان کرد: در این جلسه همچنین در مورد توسعه ورزش های همگی و گروهی نیز مذاکراتی با وزیر انجام شد. نظر ما این بود که وزارت ورزش باید بر ورزش های قهرمانی و مدال آور تاکید کند، اما از توجه به ورزش های همگانی غفلت نکند زیرا توجه بیش از حد به ورزش قهرمانی موجب شده که ورزش های همگانی که تامین کننده سلامت مردم است تا حدودی مورد غفلت واقع شود.

این فعال سیاسی در ادامه با بیان اینکه در این جلسه درباره بالا رفتن سن ازدواج و عواقب ناشی از آن و ارائه راهکارهای نیز بحث شد تصریح کرد: مقرر شد وزارت ورزش توجه بیشتری به این مسائل داشته باشد و پیشنهادات اساتید دانشگاه از طریق انجمن‌های اسلامی مدرسین دانشگاه ها یا تشکل‌های دانشجویی جذب شود.

رهامی همچنین با بیان اینکه در برنامه جداگانه‌ی وی با رئیس نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه ها و معاونین و مشاورین جلسه ای داشته است اظهار کرد: در این جلسه درباره همکاری های مشترک انجمن اسلامی مدرسین با دفاتر نمایندگی رهبری دانشگاه ها برای برگزاری کرسی های آزاد اندیشی توافق به عمل آمد.

وی در پایان افزود: در این جلسه مقرر شد از آغاز سال تحصیلی جدید انجمن های اسلامی مدرسین دانشگاه ها کرسی های آزاد اندیشی، مناظره و تریبون اساتید و دانشجویان را با همکاری نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه ها و معاونان پژوهشی دانشگاه ها برگزار کند تا موضوعات مهم جامعه در دانشگاه های سراسر کشور مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام

کد N861304

وبگردی