آفتاب

پربیننده سیاسی چهارشنبه:واکنش به شعار علیه ظریف/پنج سوال درباره «یکتا»/نامه احمدی‌نژاد به دادگاه

پربیننده سیاسی چهارشنبه:واکنش به شعار علیه ظریف/پنج سوال درباره «یکتا»/نامه احمدی‌نژاد به دادگاه

پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات دفتر رییس جمهور به شعارهای مظرح شده و سخنانی که علیه دولت در مراسم تشییع 175 شهید مطرح شد در صفحه اینستاگرام خود واکنش نشان داد.

اسماعیلی با اشاره به یکی از شعارهای نوشت:«شهدا شرمنده ایم ... که دکتر ظریف با قاتلان شما خوش و خندان است»! و ظریف تنها کمی آنطرف تر، بدون هماهنگی های مرسوم به دیدار دسته گل هایِ دست بسته ی میهن آمده است و آرام، می رود. اینجا را ببینید.

[span]سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی در خصوص تخریب دولت و تیم هسته ای در روز گذشته، گفت: اگر دوستانی دغدغه ای دارند و بخواهند به این صورت در محافل مختلف مطرح کنند و موجب تضعیف این فرصت ملی شوند، قطعا یک رفتار مغایر منافع ملی را انجام می دهند. اینجا را ببینید.
[span]
نامه احمدی نژاد به دادگاه توکلی  [span]

احمدی نژاد در نامه‌ای به شعبه ۷۸ دادگاه کیفری استان تهران گفت که شکایتی از احمد توکلی ندارد. اینجا را ببینید. [span]
[span]

محسن میردامادی نماینده مجلس دوره ششم و دبیرکل جبهه مشارکت که پس از انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم بازداشت شده بود، پس از تحمل شش سال حبس از زندان آزاد شد. اینجا را ببینید.

سیاسیون حاضر در مراسم ختم همسر رحیمی [span]

مراسم يادبود همسر محمدرضا رحیمی، معاون اول دولت دهم در مسجد نور واقع در ميدان فاطمي تهران برگزار شد. محمود احمدی‌نژاد به همراه مجتبی هاشمی‌ثمره در این مراسم شرکت کرد.پس از احمدی‌نژاد نیز اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور پیشین در مراسم حاضر شد. اینجا را ببینید.

اخیرا از یک خبرنگار روایتی نقل شده از برخوردی که در نشست خبری رییس‌جمهور با او کرده‌اند.این روایت خیلی زود از صفحه آن خبرنگار در شبکه اجتماعی اینستاگرام، در سایت‌های خبری زنجیره‌ای کپی شد و البته بعد از چند ساعت از همه آنها حذف شد.اینجا را ببینید. اینجا را ببینید.

این روزها نام تشکلی روی خط رسانه ای کشور این دست و آن دست می شود که اگرچه همه هویتش را از یک نفر می گیرد اما می گوید که ربطی به آن ندارد. اینجا را ببینید. 

واکنش به اظهارات حجت الاسلام تقوی درباره وحدت اصولگرایی

اسماعیل جلیلی،عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در مورد سخنان سید رضا تقوی مبنی بر اینکه هرکسی که در بازی وحدت اصولگرایان شرکت نکند گناه کبیره کرده است گفت:با این شدت سخن گفتن پسندیده نیست زیرا در فضای سیاسی تعاملات براساس یکسری شاخص های صورت می‌گیرد که در سپهر سیاسی کسانی که خواستار این ائتلاف ها هستند باید قدرت اقناع منطقی را نسبت به سایر ائتلاف کنندگان داشته باشد. اینجا را ببینید.

/212 17

کد N861113

وبگردی