آفتاب
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

در اجرای عدالت، قاطعیت و تکریم ارباب رجوع قابل جمع اند

در اجرای عدالت، قاطعیت و تکریم ارباب رجوع قابل جمع اند

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: در اجرای عدالت، قاطعیت و تکریم ارباب رجوع باید هر کدام در جای خودش باشد و این دو با هم قابل جمع‌اند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: در اجرای عدالت، قاطعیت و تکریم ارباب رجوع باید هر کدام در جای خودش باشد و این دو با هم قابل جمع‌اند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام و المسلمین محمدکاظم بهرامی در جمع کارکنان سازمان قضایی لرستان اظهار کرد: از دژبان درب ورودی تا بالاترین رده سازمانی باید به همدیگر کمک کنیم تا این مجموعه بتواند فعالیت های خود را در جهت تحقق عدالت و احقاق حق به ثمر بنشاند.

وی گفت: بحمدالله سازمان قضایی نیروهای مسلح لرستان از نیروهای مؤمن و متدین برخاسته از خانواده‌های خوب و علاقه‌مند به عصمت و طهارت تشکیل شده و این خیلی ارزشمند است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح سپس با اشاره به اجرای قانون جدید آئین دادرسی کیفری از تیر ماه سال جاری گفت: ان شاء الله که با اجرای این قانون بتوانیم خدمات بهتر و بیشتری را با اجرای عدالت و رفع ظلم و احقاق حق ارائه کنیم.

بهرامی تصریح کرد: ظلم مامورین حکومت خیلی سنگین است و با ظلم یک فرد عادی فرق می‌کند؛ لذا سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز در راستای اجرای عدالت در جامعه با قاطعیت به چنین جرایمی رسیدگی می کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش، ماه رمضان را فرصت خوبی برای خودسازی دانست و افزود: انسان باید با انجام اعمالی مانند قرائت قرآن و خواندن دعا بهره بهتری از این ماه مبارک ببرد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان لرستان نیز در ابتدای این دیدار گفت: کارکنان سازمان قضایی استان مجموعه ا‌ی هم دل هستند که در خدمت به مردم هر کدام به وظایف خود واقف اند.

صیدمحمد محمودی افزود: در اینجا حزب، قوم و طایفه مفهوم ندارد و ملاک و معیار برای کارکنان خدمت در راه خدا وفق قوانین و مقررات است.

وی با اعلام آمادگی این سازمان در اجرای قانون جدید آئین دادرسی کیفری گفت: 17 کلاس جهت آموزش ضابطین و آگاه سازی حقوقی در سه ماهه اول سال 94 در سطح نیروهای مسلح مستقر در استان برگزار شده است.

انتهای پیام

کد N860841

وبگردی