آفتاب

کاظم جلالی: برخی تصاویر مراسم تشییع شهدا، جفا به مذاکره‌کنندگان بود

کاظم جلالی: برخی تصاویر مراسم تشییع شهدا، جفا به مذاکره‌کنندگان بود

ایرنا نوشت:

«کاظم جلالی» رییس فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی، استفاده جریانی و جناحی از ارزش ها و شهدا را ناشایست خواند و گفت: در مراسم تشییع پیکر 175 شهید غواص تصاویری دیدم که جفا به مذاکره کنندگان بود.

جلالی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به این که روز گذشته یک حماسه ملی رخ داد، گفت: حضور مردم در مراسم تشییع 175 شهید غواص بسیار چشمگیر بود.

وی افزود: من دیروز در بین مردم بودم و مشاهده کردم آنان با چه عشقی آمدند، عشق مردم به شهدا بود. عشق به کسانی بود که همه هستی خود را گذاشتند تا این انقلاب و ارزش های دینی باقی بماند البته نباید در داخل یک چنین فضای معنوی، عرفانی و حماسی رفتارهایی انجام شود که این رفتارها به سوءتعبیر منجر شود.

رییس مرکز پژوهش های مجلس تاکید کرد: استفاده جریانی و جناحی از ارزش ها و شهدا کار شایسته ای نیست. مردم روز گذشته یکپارچگی خود را نشان دادند. چهره هایی در این تجمع بزرگ دیدیم که متفاوت بود و جالب این که بسیاری از افراد در کمپین هایی که تشکیل داده بودند، خواستار حضور همگان در این مراسم بودند.

جلالی با تاکید بر این که در این مراسم بدنه و قاطبه مردم آمده بودند، گفت: این اتفاقات ملی را نباید ملوث برخی حرکات ناشایست کرد. مثلا برخی تصاویر از مذاکره کنندگان دیدم. آیا جواب مذاکره کنندگان این است؟ زیرا آنها همانطور که یکی از خطبای جمعه تعبیر کرده بود، رزمندگان جبهه مقابله با زیاده خواهی غرب هستند.

وی تاکید کرد: اگر این افراد مذاکره می کنند، برخاسته از نظامی هستند که ثمره خون شهداست. آنها ماموریت دارند و نباید آنها را تضعیف یا از موقعیتشان بهره برداری سیاسی کرد.

52310

کد N860749

وبگردی