آفتاب
نماینده رباط کریم:

خیال خام درافتادن با مردم ایران به ذهن غرب نیفتد

خیال خام درافتادن با مردم ایران به ذهن غرب نیفتد

نماینده مردم رباط کریم در مجلس اظهار کرد: تصویب طرح الزام دولت به حفظ دستاوردها و حقوق هسته‌ای، مشت محکمی بر دهان این عربده‌کشان و گنده‌گویی برخی از مسئولان آمریکایی بود که اینان باید متوجه قدرت و توانمندی کشورمان باشد و این فکر و خیال خام به ذهنشان نرسد که بتوانند با این مردم درافتند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،‌ ابراهیم نکو در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی گفت: بیش از هشت ماه به برگزاری انتخابات مجلس باقی مانده است، اما متاسفانه بعضی احزاب فتنه با هزینه‌های کلان و با تکثیر و توزیع کارت و سررسیدهای تبلیغاتی و دادن شام و نهار به صورت علنی تبلیغات خود را آغاز کرده‌اند که البته این‌ها به مانند دخترکان و پسرکان فالگیری می‌مانند که نیرنگ‌های آنها در زمان انتخابات فاش خواهد شد؛ لازم است دستورات لازم برای برخورد با این‌گونه قانون‌گریزان صادر شود که مبادا در صورت شکست در انتخابات مدعی پیروز در انتخابات باشند.

وی در تذکر دیگر خطاب به وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: وعده داده‌ بودید که عوارض ورودی شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان از سمت تهران برچیده شود اما هنوز پابرجا است و متاسفانه مبالغی که از مردم شهرستان اخذ می‌شود، غیرقانونی است. آقای آخوندی وعده داده بودید که پایانه حمل و نقل استان تهران ارتقا یابد که هنوز اقدامی صورت نگرفته و باید در دستور کار واقع شود؛ از سویی دیگر مترویی که از حرم امام (ره) تعریف شده است و بیش از شش سال از شروع آن می‌گذرد هنوز درجا می‌زند. تقاضا دارم دستور دهید و به وعده خود عمل کنید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خطاب به وزیر راه و شهرسازی و وزیر آموزش و پرورش، گفت: در شهر جدید پرند در سال تحصیلی آینده با بحران مراکز آموزشی و مدارس روبرو هستیم. آقای آخوندی قول داده بودند که 18 مدرسه امسال تحویل آموزش و پرروش داده شود اما متاسفانه هیچ یک آماده نشده است.

انتهای پیام.

کد N860573

وبگردی