آفتاب

مالکی: نیروهای مردمی عراق توان شکست هر توطئه‌ای را دارند

مالکی: نیروهای مردمی عراق توان شکست هر توطئه‌ای را دارند

معاون رئیس‌جمهوری عراق با هشدار نسبت به هرگونه اهانت به داوطلبان مردمی تاکید کرد: این گروه توان مقابله با هر توطئه در کشور و توقف پیشروی تکفیری‌ها را دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری سومریه نیوز، نوری مالکی، معاون رئیس‌جمهوری عراق با اشاره به اینکه پیروزی‌های اخیر این کشور در نبرد با داعش حاصل تلاش همه گروه‌های عراقی است، گفت: داوطلبان مردمی توان مقابله با توطئه‌هایی را که دشمنان می‌خواهند در عراق ایجاد کنند، دارند.

مالکی با هشدار نسبت به هرگونه اهانت به داوطلبان مردمی و تخریب چهره آنان گفت: داوطلبان مردمی گروهی ملی هستند که هدف آن بسیج نیروهای ملی برای مقابله با چالش‌های کشور است و اتحاد و همبستگی همه گروه‌های مردمی عراق تلاش طرف‌هایی را که قصد دارند داوطلبان مردمی را نمایندگان این طیف خاص معرفی کنند، خنثی می‌سازد.

معاون رئیس‌جمهوری عراق اظهار داشت: با وجود حملات رسانه‌ای علیه داوطلبان مردمی در برخی رسانه‌ها، این گروه پایداری کرد.

وی در ادامه بر لزوم در اولویت قرار دادن آموزش نیروها با هدف کاهش حجم خسارات و برطرف کردن نیازهای نیروهای عراقی تاکید کرد.

مالکی ادامه داد: مرجعیت دینی عراق با صدور فتوای جهاد کفایی که به موجب آن داوطلبان مردمی تشکیل شد، قدرت خود در مقابله با بزرگترین حملات علیه کشور را ثابت کرد.

انتهای پیام

کد N860498

وبگردی