آفتاب
صبح امروز؛

اولین همایش تشکیلاتی حزب «ندا» برگزار شد/قرائت میثاق‌نامه با شهدا

اولین همایش تشکیلاتی حزب «ندا» برگزار شد/قرائت میثاق‌نامه با شهدا

همایش تشکیلاتی حزب ندای ایرانیان با حضور حجت الاسلام علی یونسی و سیدمحمدصادق خرازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین نشست شورای عمومی و تشکیلاتی حزب ندای ایرانیان صبح امروز چهارشنبه در سینمای ایران برگزار شد.

در ابتدای این نشست مجید فراهانی، دبیرکل حزب ندای ایرانیان با اشاره به مراسم تشییع ۲۷۰ شهید تازه تفحص شده و انتقاد از سیاسی‌کاری عده ای در این مراسم اظهار کرد: تلاش برای مصادره این شهیدان جهت اغراض سیاسی زودگذر که نماد منافع ملی هستند، دردآفرین بود.

وی همچنین با بیان اینکه نشست تشکیلاتی حزب ندای ایرانیان هر سه ماه یکبار برگزار می شود، گفت: نگاه ما به حزب از پایین به بالا است و در واقع ساختار دموکراتیک داریم.

فراهانی خاطرنشان کرد: این ساختار مشخصه هایی دارد یک اینکه کسانی که اصول حزب ندای ایرانیان را قبول دارند، می توانند در این حزب فعالیت کنند و دوم اینکه فعالین استانی باید کنگره های خود را برگزار کنند.

دبیرکل حزب ندای ایرانیان رکن اول هر تشکیلات دموکراتیک را کنگره های استانی دانست و افزود: برگزاری شوراهای فصلی نیز از دیگر ارکان هر تشکیلاتی است که ما در این نشست ها جلسات هم‌اندیشی و تشکیل کمیسیون های مختلف را خواهیم داشت.

بر اساس این گزارش، در این نشست متنی به عنوان میثاق نامه با شهدا قرائت شد.

همچنین در این نشست از لوگوی حزب ندای ایرانیان رونمایی گردید.

قرار است در این نشست حجت‌الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقلیت‌ها و اقوام، سیدمحمدصادق خرازی و حجت‌الاسلام موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات سخنرانی کنند.

کد N860223

وبگردی