آفتاب

حزب‌الله لبنان، حکم حبس علی سلمان را " مکارانه " و "انتقام‌جویانه" خواند

حزب‌الله لبنان، حکم حبس علی سلمان را " مکارانه " و "انتقام‌جویانه" خواند

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای حکم دستگاه قضایی بحرین علیه دبیرکل جمعیت الوفاق را به شدت محکوم کرد و آن را "تلافی‌جویانه" خواند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری العهد، حزب‌الله لبنان در بیانیه خود تاکید کرد که این حکم براساس اتهام‌های "دروغین" و "ادعاهای غیرواقعی" صادر شده است.

حزب‌الله همچنین تاکید کرد که این حکم نشانگر دوری نظام حاکم در بحرین از مردم و آرزوها و انتظاراتشان است و نشان می‌دهد که این نظام در اقداماتش غوطه‌ور است تا یکه تازی‌ خود را در قدرت حفظ کند و در این میان دست به اقدامات سرکوبگرانه و بدون حساب و کتاب و اقداماتی برای ایجاد هول و وحشت می‌زند.

حزب‌الله لبنان تاکید کرد که این حکم هیچ ارتباطی به قضاوت و قانون و عدالت ندارد، بلکه یک "حکم مکارانه" و "انتقام‌جویانه" است و بیانگر خشم این مسوولان از پایبندی بحرینی‌ها به تحرکات مسالمت‌آمیز آگاهانه است که برای تحقق خواسته‌های قانونی بحرینی‌ها جهت دستیابی به شراکت ملی و حکمرانی عادلانه با حضور همگان و داشتن زندگی آزادانه و کریمانه صورت می‌گیرد.

حزب‌الله در ادامه از تمامی نهادهای قانونی و مدنی جهان عرب و جامعه جهانی خواست تا تمام تلاش خود را برای اعمال فشار به نظام سرکوبگر بحرین بکنند و برای آزادی هرچه سریعتر شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق تلاش کنند و تحرکات مردمی و مسالمت‌آمیز را که نمونه والایی را برای ثبات بر خواسته‌های بر حق ارائه می‌دهد، تایید کنند.

انتهای پیام

کد N860071

وبگردی