آفتاب

خبر دعوت اوباما از نتانیاهو تکذیب شد

خبر دعوت اوباما از نتانیاهو تکذیب شد

کاخ سفید گزارش یک روزنامه صهیونیستی را مبنی بر دعوت رئیس جمهوری آمریکا از نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به واشنگتن در ماه آینده را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، روزنامه یدیعوت آحارونوت چاپ سرزمین های اشغالی از قول منابع ناشناس مدعی شده بود که اوباما از نتانیاهو برای حضور در کاخ سفید در اواسط ماه جولای دعوت به عمل آورده است.

این در حالی است که تاریخ یاد شده پس از پایان ضرب الاجل گروه 1+5 با ایران برای پایان نگارش متن توافق جامع هسته ای بود و این روزنامه صهیونیستی در گزارش خود تلاش کرده بود تا ارتباطی بین مذاکرات و گفتگوهای اوباما و نتانیاهو ایجاد کند.

نتانیاهو در ماه مارس برای چهارمین دوره به عنوان نخست وزیر رژیم صهیونیستی انتخاب شد و از آن زمان مقامات آمریکایی ابراز امیدواری می کنند وی دیداری با رئیس جمهوری آمریکا داشته باشند با این حال هیچ تاریخی را برای این دیدار احتمالی اعلام نشده است.

از سوی دیگر خبرگزاری رویترز به نقل از مقامات صهونیست ناشناس گزارش داده که نتانیاهو هیچ گونه دعوت نامه ای را برای سفر به واشنگتن دریافت نکرده است. گفتنی است نتانیاهو و اوباما به شدت با یکدیگر بر سر توافق جامع هسته ای اختلاف دارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 
[div id='__if72ru4sdfsdfruh7fewui_once']     
کد N859870

وبگردی