آفتاب
بعیدی نژاد:

خبر رسانه انگلیسی ساختگی است/ ادامه مذاکرات از فردا تا ۱۰ تیرماه

خبر رسانه انگلیسی ساختگی است/ ادامه مذاکرات از فردا تا ۱۰ تیرماه

رئیس هیئت کارشناسی ایران در مذاکرات هسته ای درباره خبر یک رسانه انگلیسی(رویترز) مبنی بر صدور قطعنامه شورای امنیت پس از اعلام نظر کنگره آمریکا در مورد توافق هسته ای گفت: این خبر کاملا ساختگی است.

به گزارش خبرنگار مهر حمید بعیدی نژاد رئیس هیئت کارشناسی ایران در مذاکرات هسته ای در پاسخ به این سئوال که آیا معاونان و مدیران سیاسی کشورهای ۱+۵ طی روزهای آینده به این دور از مذاکرات اضافه خواهند شد، گفت: طبیعتا مدیران سیاسی ۱+۵ بر اساس برنامه ریزی هایی که خودکشورهای۱+۵ دارند به مذاکرات خواهند آمد و در واقع طی روزهای آینده با یک فشردگی بیشتری در مذاکرات روبرو خواهیم بود.

بعیدی نژاد درپاسخ به این سئوال که خبرگزاری رویتر به قول یک مقام ایران نوشته که قرار شده است قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل پس از زمان اعلام نظر کنگره آمریکا در مورد توافق موکول شود و اینکه آیا چنین نقل قولی را تایید می کنید گفت: بنده چنین خبری را تکذیب می کنم و فکر می کنم این خبر کاملا ساختگی است.

سید عباس عراقچی  و مجید تخت روانچی فردا برای ادامه مذاکرات به وین سفر خواهند کرد و قرار است معاونان تا ۱۰ تیرماه و ضرب الاجل نهایی مذاکرات در وین به گفتگوها ادامه دهند.

کد N859797

وبگردی