آفتاب
بعد از سی‌سال فعالیت؛

ساختمان انجمن خوشنویسان سنندج افتتاح شد

ساختمان انجمن خوشنویسان سنندج افتتاح شد

ساختمان انجمن خوشنویسان سنندج امروز با حضور مسئولان کشوری، استانی و پیشکسوتان این عرصه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کردستان، ظهر امروز(26 خرداد)، ساختمان انجمن خوشنویسان سنندج با حضور علی یونسی، دستیار ویژه رئیس جمهور ایران در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی و عبدالمحمد زاهدی، استاندار کردستان افتتاح شد.

شیدا مردوخی، مسئول انجمن خوشنویسی سنندج در این مراسم اظهار کرد: انجمن خوشنویسی سنندج در تیرماه سال 1364 شکل گرفت ولی متاسفانه در طول این دوران هیچگاه خانه‌ای اختصاصی برای فعالیت و آموزش نداشته است.

وی افزود : طی یک سال و نیم گذشته انجمن خوشنویسان به دنبال راه‌اندازی چنین جایی برای این قشر فرهنگی بود که خوشبختانه با کمک شهرداری سنندج و شورای شهر این مکان به مساحت 148 متر در اختیار ما قرار گرفت.

مسئول انجمن خوشنویسان سنندج در ادامه گفت: خوشنویسی در سنندج مانند درخت کهنی است که از رونق افتاده و بر همین اساس باید مسئولان بیشتر به آن توجه کنند تا مانند گذشته دوباره جان بگیرد و بتوانیم توانایی‌های خود را در عرصه کشوری به نمایش بگذاریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در شهریورماه سال‌جاری با حمایت‌های مسئولان استانی جشنواره خوشنویسی کُردی را در استان کردستان برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام

کد N859565

وبگردی