آفتاب
جهانگیری:

روستاهای کشور مهمترین کانون‌های تولید هستند

روستاهای کشور مهمترین کانون‌های تولید هستند

معاون اول رییس جمهور در اجتماع مردم روستای قلعه ممکا از توابع شهرستان کیار استان چهارمحال و بختیاری که رکورد دار تولید قارچ خوراکی در کشور است گفت: این روستا به لحاظ تولید و اشتغال آفرینی می تواند الگویی برای همه روستاهای کشور باشد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، اسحاق جهانگیری در جریان سفر به استان چهار محال و بختیاری با حضور در روستای قلعه ممکا، شرایط روستا را به لحاظ تولید و ایجاد اشتغال استثنایی و مطلوب توصیف کرد و اظهار داشت : دولت یازدهم و شخص دکتر روحانی بر این موضوع اصرار دارند که روستاهای کشور مهمترین کانون های تولید هستند که با کمترین امکانات بیشترین خدمات و تولیدات را ارائه می کنند.

وی با بیان اینکه دولت باید بیشتر تلاش کند تا امکانات معیشتی در روستاها ارتقاء یافته و انگیزه های مهاجرت از روستاها کاهش یابد، افزود: امروز حاشیه نشینی در اطراف شهرها به مشکلی جدی تبدیل شده و دولت باید تلاش کند انگیزه های مردم برای ماندن در روستاها بیشتر شود و البته روستایی مثل روستای شما که با امکانات محدود از لحاظ تولید و ایجاد اشتغال رکود دار است باید الگوی روستاهای دیگر هم باشد و البته امیدوارم رسیدگی ها وارتقاء امکانات معیشتی در روستاها بهتر از گذشته شوند.

معاون اول رییس جمهور در جریان این بازدید ضمن حضور در مزار شهدای این روستا از تعدادی از کارگاه های تولید قارچ نیز بازدید کرد.

انتهای پیام

کد N859413

وبگردی