آفتاب
امیر پوردستان:

امروز با تهدیدهای جدید آمریکایی‌ها مواجه هستیم

امروز با تهدیدهای جدید آمریکایی‌ها مواجه هستیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز ما با تهدیدهای جدید آمریکایی‌ها مواجه هستیم اما مطمئناً با اقتدار نیروهای مسلح و رهنمودهای مقام معظم رهبری، تمام توطئه‌های آنان نقش بر آب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر احمدرضا پور دستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در یادواره ۱۲۰ شهید تیپ ۴۵ مستقل تکاور شوشتر، گفت: عزت، اقتدار و استقلال امروز ایران اسلامی مرهون خون شهداست.

وی در این مراسم اظهار داشت: شهدا در فرهنگ دینی ما از جایگاه والایی برخوردارند زیرا با نثار جان خود به جامعه نشاط و بقا می دهند.

امیر پوردستان با اشاره به هدف برگزاری یادواره شهدا تصریح کرد: ما موظف هستیم تا رشادت ها و حماسه های شهدا را به نسل جوان منتقل کنیم و یاد وخاطره آنها را گرامی بداریم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: شاید به ظاهر خون شهید بر زمین ریخته می شود اما در باطن این خون در رگ های جامعه تزریق شده و به جامعه، نشاط و زندگی می بخشد.

وی با اشاره به دشمنی آمریکا با ایران اسلامی گفت: قبل از انقلاب، کشور ما منافع و مزایای زیادی برای آمریکا داشت اما با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تدبیر حضرت امام (ره) دست آنان از این منافع قطع شد.

امیر پوردستان اضافه کرد: امروز ما با تهدیدهای جدید آمریکایی ها مواجه هستیم اما مطمئناً با اقتدار نیروهای مسلح و رهنمودهای مقام معظم رهبری، تمام توطئه های آنان نقش بر آب خواهد شد.

کد N859337

وبگردی