آفتاب
نماینده مهاباد:

دکل‌های مخابراتی در حیاط مدارس و بیمارستان مهاباد جابجا شود

دکل‌های مخابراتی در حیاط مدارس و بیمارستان مهاباد جابجا شود

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استقرار برخی دکل های مخابرتی در بیمارستان و حیاط برخی مدارس در این شهرستان، خواستار جابجایی این دکل‌ها شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، عثمان احمدی در تذکری در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی، ضمن تسلیت درگذشت روزنامه نگار و مترجم کرد، استاد احمد قاضی و احمد شریفی تاریخ نگار مهابادی، گفت: من انتظار داشتم از تریبون مجلس درگذشت این استاد جلیل‌القدر تسلیت گفته می‌شد که متاسفانه این کار انجام نشد.

وی طرح مطالعه و احداث فرودگاه در شهرستان مهاباد و توجه به وضعیت راه‌های روستایی و روکش آنها با توجه به کوتاه بودن زمان کار در استان‌های سردسیر را از مطالبات خود از وزیر راه عنوان کرد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه وزیر ورزش و معاونت برنامه‌ریزی مشترکا قول مساعد برای تامین اعتبار اولیه ورزشگاه پنج هزار نفری آزادی را داده‌اند گفت که این اعتبار هنوز تامین نشده و برای عقد قرارداد با پیمانکار نیاز به اقدامات اولیه وجود دارد.

احمدی استقرار دکل‌های مخابراتی نزدیک بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد و حیاط مدارس را موجب بروز چالش‌هایی در حوزه سلامت عنوان کرد و خواستار جابجایی محل استقرار این دکل‌ها شد.

وی در پایان تسریع در احداث بیمارستان 370 تختخوابی مهاباد را از وزیر بهداشت خواستار شد.

انتهای پیام

کد N859320

وبگردی