آفتاب
خاموشی:

حکومت اسلامی نیازمند حمایت است

حکومت اسلامی نیازمند حمایت است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: کار تمام روحانیون و مبلغین این است که پیام دینی و فرهنگی اسلام را به جهان صادر کنند.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی در گردهمایی بزرگ مبلغین و مبلغات استان تهران که با عنوان ”طلایه‌داران تبلیغ” ویژه ماه مبارک رمضان، برگزار شد با بیان این‌که «انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب اهل بیت(س) است» اظهار کرد: انقلاب اسلامی خوشبختانه روز به روز قدرتمندتر می‌شود و ما هم اکنون در موقعیت سیاسی هستیم که توجه به آرمان‌های انقلاب، رهبری و پیوند امت و امام (ره) باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: حکومت اسلامی که بخواهد براساس مشروعیت الهی تشکیل شود نیازمند حمایت است. ما باید اندیشه‌های انقلاب اسلامی را ترویج بدهیم و در این راستا سه رکن اساسی وجود دارد. ابتدا آرمان‌های انقلاب را به مردم متذکر شویم و پس از آن بحث تقویت رهبری به عنوان ولی فقیه را در دستور کار قرار دهیم و از هیچ تبعیضی حمایت نکنیم و رکن سوم این است که پیوند امت و امام (ره) را تقویت کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: در زمان کنونی که انتخابات مجلس را پیش رو داریم باید با بصیرت راه امام (ره) را ادامه داده و مجلس اصول‌گرایی شکل بگیرد. ما از لحاظ اقتصادی چالش‌های بسیار زیادی داریم اما برای رفع این چالش‌ها نیازمند عزم ملی هستیم. اگر پیامی غیر از اینها شکل بگیرد در راه پیشرفت دچار اشتباه می‌شویم.

خاموشی تصریح کرد: باید کار، تولید و اهتمام به اقتصاد ملی را محور قرار بدهیم و راه برون رفت از توطئه‌های دشمنان همین محورهاست. در جهان امروز رسانه‌ها وضعیتی دارند که تعیین کننده قدرت می‌شود اگر به حمله آمریکا به عراق بنگریم می‌بینیم که 40 درصد موفقیت آمریکا نظامی بوده و 60 درصد آن مربوط به فعالیت‌های رسانه‌ای است. این‌که کسی بخواهد از درون خالی شود این خالی شدن سبب می‌شود که دشمنان بر ما مسلط شوند.

وی ادامه داد: قوت پیام انقلاب ما بسیار بالاست و نقطه امیدواری دشمن از بهم ریختن فرهنگ کشور ماست. اگر فرهنگ مخدوش شود عزم و اراده از بین می‌رود و دیگر کسی به اصل مقاومت و توجه به خدا و مسئولیت و... اهمیتی نمی‌دهد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: کار تمام روحانیون و مبلغین این است که پیام دینی و فرهنگی اسلام را به جهان صادر کنند. آنها از همین فرهنگ اسلامی می‌ترسند و آن را هدف قرار داده‌اند که به اهداف شوم خود برسند و دشمن به دنبال این است که امنیت،‌ عدالت و اجرای احکام خدا را از بین ببرد.

انتهای پیام

کد N859234

وبگردی