آفتاب
فیاضی در گفتگو با مهر خبر داد:

جلسه کمیسیون آموزش مجلس با فرهادی درباره دانشگاه علوم اقتصادی

جلسه کمیسیون آموزش مجلس با فرهادی درباره دانشگاه علوم اقتصادی

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: کمیسیون آموزش با حضور فرهادی ۲ تیر ماه جلسه ای ویژه برای بررسی مشکلات دانشجویان دانشگاه منحل علوم اقتصادی برگزار می کند.

عبد الوحید فیاضی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین اخبار پیگیری مشکلات دانشجویان علوم اقتصادی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز گفت: ۳ شنبه هفته آینده جلسه ویژه ای با حضور فرهادی وزیر علوم، هیات امنای دانشگاه خوارزمی و هیات امنای دانشگاه منحل شده علوم اقتصادی با هدف بررسی ادغام دانشگاه علوم اقتصادی با دانشگاه خوارزمی و همچنین بررسی مشکلات و موارد اعتراضی از سوی دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی برگزار می شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پاسخ به این سوال که آیا نماینده دانشجویان علوم اقتصادی هم می تواند در جلسه حضور داشته باشد، گفت: هنور برای حضور نمایندگان دانشجویان معترض در این جلسه بحثی در کمیسیون صورت نگرفته و حضور آنها بستگی به نظر هیئت رئیسه کمیسیون دارد اما من شخصا با حضور آنها در این جلسه مشکلی ندارم.

به گزارش مهر، یکی از مهمترین اعتراضات دانشجویان دانشگاه منحل شده علوم اقتصادی عدم نظرخواهی مسئولان وزارت علوم از آنها برای انحلال و ادغام علوم اقتصادی با دانشگاه خوارزمی است.

در پاسخ به این سوالی درخصوص مهلت و شیوه قانونی استعفاء روسای دانشگاه ها برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل اینکه روسای دانشگاه ها در چهار چوب مدیریتی قرار می گیرند، لذا قانون خاصی برای آنها نیست و فردا آخرین مهلت استعفای روسای دانشگاه ها برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

کد N859233

وبگردی