آفتاب
اجمالی/ نوبخت در نشست خبری:

واریز یارانه به حساب ۷۶ میلیون ایرانی/امکان استخدام ۳۷ هزار نفر

واریز یارانه به حساب ۷۶ میلیون ایرانی/امکان استخدام ۳۷ هزار نفر

نوبخت از واریز یارانه های نقدی به حساب خانوارها خبر داد و گفت: با اختصاص ۵۵۰ میلیارد تومان بودجه امکان استخدام ۳۷ هزار جوان در دستگاه های دولتی فراهم شد.

به گزارش خبرنگار مهر محمد باقر نوبخت در نشست خبری خود که امروز در سالن اجتماعات ساختمان کوثر برگزار شد گفت: روز گذشته ۷۲۹۶ میلیارد تومان از اعتبارات تملیک دارایی های سرمایه ای از سوی سازمان مدیریت به خزانه برای پرداخت ابلاغ شد و امیدواریم بعد از پرداخت حقوق ماه خرداد پرداخت های طرح های عمرانی پرداخت شود که در پی آن مطالبات پیمانکاران نیز داده خواهد شد.

وی همچنین از پرداخت دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبار طرح های عمرانی استان ها خبر داد و گفت: تقریبا حدود ۵۰ درصد از اعتبارات طرح های استانی به ۳۱ استان کشور تخصیص یافت.

سخنگوی دولت همچین از استمرار و اجرای سیاست از خروج دولت خبر داد و گفت: سرمایه گذاری دولت را در طرح های تملیک دارایی افزایش می دهیم و برای صرفه جویی در اعتبارات جاری یک دستور العمل ۱۲ ماده ای برای دستگاه ها ابلاغ شد.

نوبخت همچنین از پرداخت یارانه نقدی خرداد ماه خبر داد و گفت: امروز بالغ بر سه هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان به حساب ۷۶ میلیون و ۵۷ هزار و ۴۳۰ نفر یارانه نقدی واریز خواهد شد که از امشب ساعت ۲۴ می توانند آن را دریافت کنند.

وی همچنین درخصوص جاسوسی رژیم صهیونیستی از مذاکرات هسته ای گفت: بحث تغییر محل مذاکرات به علت جاسوسی رژیم صهیونیستی مطرح نیست اما تیم هسته ای اقدامات تامینی و حفاظتی بیشتر را مدنظر خواهد داشت.

سخنگوی دولت همچنین از اختصاص ۵۵۰ میلیارد تومان بودجه برای اشتغال جوانان خبر داد و گفت: با تخصیص این اعتبار امکان استخدام ۳۷ هزار جوان در دستگاه های دولتی فراهم شده است.

ادامه دارد...

 

 

 

 

کد N859011

وبگردی