آفتاب
سردار نقدی در مراسم وداع با شهدا:

ملت ما از مبارزه با مستکبرین خسته نیستند

ملت ما از مبارزه با مستکبرین خسته نیستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت و جوانان ما از مبارزه با مستکبرین خسته نیستند، اگر برخی خسته‌اند آن را به ملت نسبت ندهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم وداع با پیکر ۷۲ شهید دفاع مقدس که در دانشگاه تهران برگزار شد، در این خصوص که پیام شهدای غواص برای مردم و مسئولین چه خواهد بود، گفت: شهیدانی که با دستان بسته به شهادت رسیدند در اسارت نیز عزتمندانه ایستادند، در حالی که هیچ امکاناتی برای دفاع از خود نداشتند.

وی افزود: این شهدا در سخت‌ترین شرایط و با دستان بسته بر روی ارزش‌های‌شان ایستادند و امروز این پیام را برای ما آورده‌اند که ما در اسارت با دستان بسته مقابل دشمن کوتاه نیامدیم و امروز آمده‌ایم ببینیم شما چگونه با دستان باز در مقابل دشمن عمل می‌کنید.

سردار نقدی تصریح کرد:‌ اگر شهدا با دستان بسته مقاومت کردند و شهادت را بر کوتاه آمدن مقابل دشمن انتخاب کردند و با این عمل خود تکلیف امروز ما را در مقابل دشمن معلوم کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: ملت و جوانان ما از مبارزه با مستکبرین خسته نیستند، اگر برخی خسته‌اند آن را به ملت نسبت ندهند.

کد N858874

وبگردی