آفتاب

یک نماینده مجلس پیشنهاد داد: جلوگیری از فعالیت کسانی که برای تبلیغات انتخاباتی هزینه گزاف می کنند

یک نماینده مجلس پیشنهاد داد: جلوگیری از فعالیت کسانی که برای تبلیغات انتخاباتی هزینه گزاف می کنند

یک نماینده مجلس نهم می گوید: عده ای از نامزدها برای اینکه در انتخابات مجلس با هزینه های گزاف بتوانند به پارلمان راه پیدا کنند، ازالان در حال برنامه ریزی هستند.

ابراهیم نکو، نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرآنلاین در خصوص ضرورت شفافیت هزینه تبلیغات انتخاباتی نمایندگان اظهار داشت: فعالیت های انتخاباتی از الان به نوعی در حوزه های مختلف آغاز شده است و از الان علائمی که مشاهده می شود، نشانگر این است که بعضی ها هزینه های گزافی در انتخابات دوره دهم مجلس خواهند داشت.

وی افزود: اگر اقدام صحیحی در این رابطه صورت نگیرد چه بسا منجر به ریخت و پاش های بسیار گسترده ای در حوزه های مختلف انتخابیه از سوی برخی کاندیداها شود که می تواند به یک بداخلاقی سیاسی نیز تبدیل گردد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه توصیه ما برای پیش‌گیری از این اتفاق این است که از امروز هشدارهای لازم داده شود افزود: باید از فعالیت کسانی که به هزینه های گزاف به منظور تبلیغات انتخاباتی می پردازند، جلوگیری کرد و برخورد با افراد باید به عنوان یک عامل تاثیرگذار در برخورد با تخلفات انتخاباتی در نظر گرفته شود.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین درخصوص مشهود بودن انتخاباتی شدن فضای مجلس از نطق ها و تذکرات نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی نمایندگان به گونه ای در دفاع از طرح و لوایح و در سخنرانی ها و نطق‌ها عمل می کنند که گویی در یک فضای تبلیغاتی این کار را انجام می دهند.

29220

کد N858564

وبگردی