آفتاب

پربیننده سیاسی دوشنبه:حواشی جدید درباره ممنوع التصویری/شکایت مجلس از احمدی نژاد/خبرسازی 3 وزیر دولت

پربیننده سیاسی دوشنبه:حواشی جدید درباره ممنوع التصویری/شکایت مجلس از احمدی نژاد/خبرسازی 3 وزیر دولت

مشاور ارشد رئیس جمهوری به کشفیات جدید دولت در خصوص بدهکاری های به جا مانده از دولت قبلی اشاره کرد و گفت: اخیرا متوجه شده ایم ۳۵ میلیارد دلار از سپرده های بانک مرکزی نزد شرکت نیکو قرار دارد.

جزئیات اظهارات اکبر ترکان در مراسمی که به مناسبت ۲۴ خرداد سالروز انتخابات ریاست جمهوری با عنوان «طلوع امید» در سالن آمفی تئاتر سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان برگزار شد را اینجا دنبال کنید.

سوال مطهری درباره ممنوع التصویری رئیس جمهور اسبق

علی مطهری در نامه‌ای خطاب به دادستان تهران از وی درباره ممنوع التصویری رییس‌جمهور اسبق سوال کرد. اینجا را ببینید.

رئیس کمیسیون اصل نودم مجلس با بیان اینکه دکتر لاریجانی به نمایندگی از مجلس از احمدی‌نژاد شکایت کرده است، گفت: این موضوع اتفاق جدیدی نیست و در مجلس هشتم اتفاق افتاد که در آن شکایت شخصی رئیس مجلس مطرح نبوده است. اینجا  را ببینید.

جریان ۵ هزار امضاپای گزاره‌برگ ملی خطوط قرمز هسته‌ای

دیروز برخی از خبرگزاری‌های داخلی از امضا بیش از پنج هزار نفر از فعالان رسانه‌ای کشور پای بیانیه‌ای موسوم به گزاره‌برگ ملی خبر دادند.   گذشته از متن این بیانیه و اصول ۶ گانه مندرج، امضاهای پای این طومار، که به عنوان «فعالان رسانه‌ای» معرفی شده‌اند، مهمترین بخشی است که جلب توجه می‌کند. اینجا را ببینید.

صادق زیباکلام در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این سوال که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اخیراً گفته است این من نیستم که عوض شده‌ام بلکه مخالفان سابق من عوض شده‌اند و به همان دلیل الان مواضع مشترکی داریم، تاکید کرد: به نظر من آقای هاشمی رفسنجانی 50 درصد درست می‌گوید. اینجا را ببینید.

ماجرای فحش دادن های سیاسی و کتاب نخواندن

 سایت روزنامه خراسان متن میزگردی را که مجله مهرنامه با عنوان"روشنفکران و امریکاستیزی" با حضور ابراهیم یزدی و احمد نقیب زاده برگزار کرده، منتشر کرده است. بخشهایی از آن را می خوانید:احمد نقيب زاده در این گفت وگو تاکید می کند:اين هایی که فحش مي دهند به ليبراليسم، يک کتاب راجع به ليبراليسم نخوانده اند. اینجا را ببینید.

عضو فراکسیون رهروان ولایت همچنین در خصوص پاسخ به اینکه نظر شما درباره تصمیم پیشنهاد برخی نمایندگان در جلسه فراکسیون مبنی براینکه در سال پایانی مجلس، ترمز بعضی استیضاح های غیر ضروری و زنجیره ای کشیده شود، چیست؟ تصریح کرد: ما اصلا به صلاح نمی دانیم که چند تا استیضاح به صورت همزمان و مکرر در مجلس کلید بخورد چراکه معتقدیم این اقدامات شیرازه کار دولت را به هم می ریزد. اینجا را ببینید.  

محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت در ارتباط با پرونده‌ای که قبل از انتخاب وی به عنوان وزیر صنعت تشکیل شده بود، از سوی شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران تبرئه شد. اینجا را ببینید.

دفاع وزیر روحانی از صحت انتخابات سال 88

وزیر دفاع گفت: برخی در انتخابات قبلی که سال 88 برگزار شد سعی داشتند صحت انتخابات را زیر سوال ببرند و به نوعی به جامعه القا کنند که رای مردم اهمیتی ندارد و همه چیز از پیش تعیین شده است اما حضور حماسی مردم در انتخابات چند پیام بزرگ را به جهانیان رساند. اینجا را ببینید.

/212 17

کد N858451

وبگردی